//
کدخبر: ۲۷۵۳۴۶ //
با تلاش بازرسان سازمان صمت استان کرمانشاه انجام گرفت :

کشف ۱۵ دستگاه خودرو احتکاری در کرمانشاه/ محکومیت‌ عمده فروشی خشکبار به پرداخت ۱ میلیارد و ۵۶۰ میلیون ریال جزای نقدی

معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کننده سازمان صمت استان کرمانشاه از کشف 15 دستگاه خودرو احتکاری در کرمانشاه خبر داد.

 کشف 15 دستگاه خودرو احتکاری در کرمانشاه/ محکومیت‌ عمده فروشی خشکبار به پرداخت 1 میلیارد و  560 میلیون ریال جزای نقدی

مسعود بیگلری؛ معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کننده سازمان صمت استان کرمانشاه؛ گفت: بازرسان تلاش‌گر این سازمان در پی انجام مأموریت‌های محوله برای تنظیم بازار و مقابله اصولی با تخلفات احتمالی؛ از یک انبار واقع در کرمانشاه، تعداد 15 دستگاه خودرو احتکاری را کشف و متخلف را پس از تشکیل پرونده به تعزیرات حکومتی معرفی کردند. وی افزود: بازرسان میزان این تخلف را 7 میلیاردو 946 میلیون و 554 هزار ریال برآورد کرده‌اند.

به گزارش فرتاک نیوز؛ بیگلری همچنین از کشف بیش از 400 میلیون ریال برنج احتکار‌ شده در کرمانشاه خبر داد و اظهار داشت: بازرسان این سازمان در یک عملیات بازرسی و کنترل بازار، موفق به کشف مقادیر معتنابهی برنج احتکاری شدند و متخلف را پس از تشکیل پرونده به تعزیرات حکومتی معرفی کردند. وی میزان این تخلف را 412 میلیون و160 هزار ریال عنوان کرد.

معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کننده سازمان صمت استان کرمانشاه در ادامه از محکومیت‌عمده فروشی خشکبار به پرداخت 1 میلیارد و  560 میلیون ریال جزای نقدی خبر داد و بیان داشت: بازرسان این معاونت برای یک عمده‌فروشی که ضوابط قیمت‌گذاری را رعایت نکرده و مقادیر قابل‌توجهی برنج را در خارج از شبکه مدون و تعریف‌شده قانونی، توزیع کرده بود، پرونده تشکیل داده، وی را به تعزیرات حکومتی معرفی کردند.

photo_2020-08-16_12-04-06

photo_2020-08-16_12-04-08

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۵۳۴۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان