//
کدخبر: ۲۶۱۶۲۲ //
معاونت بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کننده سازمان صمت استان کرمانشاه:

۱۱۴۵ مورد بازرسی و ۱۳۲ فقره پرونده تخلفات اقتصادی طی یک هفته

حاصل فعالیت یک‌هفته‌ای معاونت بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کننده سازمان صمت استان کرمانشاه 1145مورد بازرسی و 132 فقره پرونده تخلفات اقتصادی طی یک هفته بوده است.

1145 مورد بازرسی و 132 فقره پرونده تخلفات اقتصادی طی یک هفته
به گزارش فرتاک نیوز،

 مسعود بیگلری؛ معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کننده سازمان صنعت، معدن وتجارت استان کرمانشاه گزارش هفتگی معاونت بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کننده را اعلام و با اشاره به حضور مستمر و مؤثر بازرسان در بازار تولید و توزیع، نتیجه این حضور را مثبت ارزیابی کرد.

 بیگلری افزود: هدف ما کنترل و نظارت بر شبکه‌های توزیع و به‌منظور رعایت قیمت‌های مصوب، توجه به قوانین صنفی توسط اصناف و بازاریان و جلوگیری از اجحاف در حق مصرف‌کنندگان است.

وی همچنین گفت: بر این اساس؛ بازرسان بنا به وظایف سازمانی خود، طی هفته منتهی به بیست و دوم اردیبهشت‌ماه سال 1399، موفق به انجام 1145 مورد بازرسی از واحدهای صنفی تولیدی و توزیعی و مراکز و محل‌های خدماتی شده، ضمن بررسی و پی گیری 196 گزارش مردمی در خصوص تخلفات اقتصادی، 132 مورد تخلفات اقتصادی را در زمینه‌های گران‌فروشی، عدم درج قیمت، عرضه خارج از شبکه کالا و ضرر و زیان به اشخاص، شناسایی و متخلفان را پس از تشکیل پرونده، به تعزیرات حکومتی معرفی نمودند.

بیگلری ارزش کل تخلفات یادشده را 985 میلیون و 731 هزارو 560 ریال ، برآورد کرده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۱۶۲۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان