//
کدخبر: ۲۷۴۵۹۲ //

برگزاری سوگواره عاشورایی در ۲۰ بقعه متبرکه استان کرمانشاه

مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان کرمانشاه از برگزاری سوگواره بصیرت عاشورایی در ۲۰ بقعه متبرکه سطح استان کرمانشاه در ماه محرم خبر داد.

برگزاری سوگواره عاشورایی در ۲۰ بقعه متبرکه  استان کرمانشاه

حجت الاسلام والمسلمین محمد صالحی مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه اظهار داشت: برنامه های سوگواره بصیرت عاشورایی ویژه ماه محرم که قبلا بنا بود در ۴۰ بقعه متبرکه برگزار شود به علت شرایط ناشی از کرونا در ۲۰ بقعه متبرکه شاخص استان برگزار می گردد.

به گزارش فرتاک نیوز؛ مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان افزود: تاکید بر برپایی مراسم ماه محرم بر اساس پروتکل بهداشتی و رعایت همه اصول ضرورت دارد و در این راستا بیانیه‌ای توسط نهادهای مذهبی پس از بیانات مقام معظم رهبری صادر و تکلیف همه گروه‌ها و نهادها در برپایی مراسم ماه محرم روشن شد.

وی گفت: مراسم عزاداری امام حسین(ع) امسال تعطیل نمی‌شود، بلکه برنامه‌ها با محدودیت برگزارو سعی می کنیم بیشتر برنامه‌ها را به سمت فضای مجازی ببریم.

حجت الاسلام صالحی بیان کرد:با توجه به وجود ویروس کرونا برنامه های محرم و صفر امسال با شرایط متفاوت تری برگزار خواهد شد و همچون سنوات گذشته نمی‌توانیم برنامه‌های شلوغ برگزار کنیم.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه تصریح کرد: با توجه به شرایط حاکم امسال از محل اجرای نیات واقفان رزمایش مواسات مومنانه را برگزار کردیم و بجای برگزاری و پخت غذا در ایام محرم و صفر توزیع بسته‌های معیشتی و بهداشتی را در برنامه ها داریم.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۴۵۹۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان