//
کدخبر: ۲۷۳۹۰۹ //
‍ فرمانده انتظامی استان کرمانشاه اعلام کرد:

قاطعیت پلیس در برخورد با مجرمان/دستگیری ۴ هزار سارق در استان

فرمانده انتظامی استان از قاطعیت پلیس در برخورد با مجرمان و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی سخن گفت و افزود: به این افراد اجازه نمی دهیم برای منافع شخصی و قدرت نمایی، جو روانی جامعه را با اخلال روبرو کنند.

قاطعیت پلیس در برخورد با مجرمان/دستگیری 4 هزار سارق در استان

سردار "علی اکبر جاویدان" در مراسم افتتاحیه کلانتری 12 سنقروکلیایی که با حضور امام جمعه و فرماندار شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: همه سعی و تلاش پلیس برای برقراری امنیت مطلوب در جامعه است.

وی افزود: یکی از مواردی که بار روانی منفی در جامعه ایجاد می کند پدیده سرقت است که پلیس با توان توان به دنبال پیشگیری و سپس کشف هرچه سریعتر آن است.

سردار جاویدان با بیان اینکه یکی از اولویت های پلیس، مبارزه با پدیده سرقت است، گفت: در مدت سپری شده از سال حدود 4 هزار سارق دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شده اند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه یادآوری کرد: در این میان شهروندان جامعه نیز نقش مهمی در پیشگیری از پدیده سرقت دارند و اگر موارد ایمنی را به خوبی رعایت کنند بخشی از سرقت ها کاهش می یابد.

وی تصریح کرد: افزایش ایمنی منزل و خودرو که چشم طمع بیشتر سارقان حرفه ای به سمت آنهاست می تواند نقش بسیار مهمی در ناکام گذاشتن این دسته از مجرمان داشته باشد.

به گزارش فرتاک نیوز؛ سردار جاویدان در پایان با قدردانی از همراهی مسوولان شهرستان سنقروکلیایی با پلیس، امنیت موجود در این شهرستان را مطلوب ارزیابی و ابراز امیدواری کرد با تلاش بیشتر فرمانده و کارکنان انتظامی سنقروکلیایی امنیت بهتری برای مردم ایجاد شود.

تجلیل از خانواده شهیدان"علی اکبر کیهانی" و "مهدی کریمی وقار" از دیگر برنامه های فرمانده انتظامی استان در سفر به شهرستان سنقروکلیایی بود.

سردار جاویدان همچنین در این سفر از پاسگاه پلیس راه سنقر - همدان و پاسگاه انتظامی باوله بازدید کرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۳۹۰۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان