//
کدخبر: ۲۵۱۲۹۴ //

درب آرامستان های کرمانشاه پنجشنبه و جمعه بسته است

فرمانده انتظامی استان گفت: درب آرامستان های کرمانشاه در پنجشنبه آخر سال (۲۹ اسفند) و همچنین روز جمعه (اول فروردین) توسط پلیس بسته و از تردد افراد به شکل پیاده و سواره جلوگیری می شود.

درب آرامستان های کرمانشاه پنجشنبه و جمعه بسته است
به گزارش فرتاک نیوز،

سردار "علی اکبر جاویدان" در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این تصمیم به خاطر پیشگیری از شیوع بیماری کرونا و حفظ سلامتی افراد اتخاذ و اجرا خواهد شد.

وی ادامه داد: روزهای پنجشنبه و جمعه علاوه بر ممانعت از ورود انواع خودرو و وسایل نقلیه از حضور اشخاص نیز به آرامستان های سطح استان جلوگیری به عمل می آید.

سردار جاویدان تصریح کرد: هفته گذشته و در جمعه غریبان نیز این طرح اجرا و خوشبختانه آحاد متخلف مردم با مسئولان و خصوصا پلیس همکاری خوبی داشتند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: همکاری خوب مردم با پلیس بیانگر اهتمامی است که آنها برای حفظ سلامتی خود و جامعه دارند و انتظار می رود همان رفتار را نیز در پنجشنبه پیش رو شاهد باشیم.

وی تصریح کرد: اکنون که در حال گذراندن پیک بیماری کرونا هستیم می طلبد همه اقشار جامعه مصمم تر از گذشته به مقابله با این ویروس پرداخته و بهترین روش مقابله نیز در منزل ماندن و پرهیز از حضور در تجمعات عمومی است.

سردار جاویدان در پایان گفت: شکست دادن کرونا نیازمند عزم ملی است و اگر هرکسی به وظیفه خود در قبال این بیماری عمل کند قطعا به زودی شاهد شکست آن خواهیم بود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۵۱۲۹۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان