//
کدخبر: ۲۷۳۶۴۹ //
مدیر عامل شرکت گاز استان کرمانشاه در تشریح عملکرد چهار ماهه اول سال جاری عنوان کرد:

جذب ۵۸۳۷ مشترک جدید شرکت گاز استان کرمانشاه / افزایش ۱۹ درصدی بدهی مشترکین / اجرای ۱۱۰۰ کیلومتر شبکه گذاری و جذب ۲۸ هزار مشترک در بخش شهری و روستایی

مدیر عامل شرکت گاز استان کرمانشاه از جذب 5837 مشترک جدید و افزایش 19 درصدی بدهی مشترکین در چهار ماهه اول سال جاری خبر داد.

جذب 5837 مشترک جدید شرکت گاز استان کرمانشاه / افزایش 19 درصدی بدهی مشترکین / اجرای 1100 کیلومتر شبکه گذاری و جذب 28 هزار مشترک در بخش شهری و روستایی

سیروس شهبازی مدیر عامل شرکت گاز استان کرمانشاه اظهار داشت : شرکت گاز استان در سال 99 برنامه گازرسانی به 265 روستا و جایگزینی 60 هزار متر مکعب گاز طبیعی با سوخت مایع در بخش صنایع را در دست اقدام دارد.

به گزارش فرتاک نیوز؛ شهبازی از دیگر اقدامات شرکت گاز در سال99 را اجرای 1100 کیلومتر شبکه گذاری و جذب 28 هزار مشترک در بخش شهری و روستایی عنوان کرد.

مدیر عامل شرکت گاز با اشاره به شبکه گذاری های انجام شده گفت : در چهارماهه اول سال جاری  324 کیلومتر شبکه گذاری انجام شده و 5837 مشترک جدید نیز جذب گردیده و 39 واحد صنعتی و 75 روستا هم گازدار شده اند.

وی در ادامه گفت: درحال حاضر عملیات اجرایی 520 روستا و گازرسانی به شهرهای نوسود ،‌ ریجاب و شبکه داخلی شهر ازگله با اعتباری بالغ بر 300 میلیارد تومان دردست اجرا می باشد.

مدیر عامل شرکت گاز استان کرمانشاه خاطر نشان کرد : هم اکنون 99 درصد خانوارهای شهری با گازرسانی به 29 شهر و 75درصد خانوارهای روستایی با گازرسانی به 1475 روستا گازدار می باشند.

وی در ادامه میزان طلب شرکت گازاستان از مشترکین را 259 میلیارد تومان اعلام کرد و گفت : این میزان نسبت به پایان سال 98 باتوجه به وجود ویروس کرونا و عدم مراجعه به درب منازل جهت کنتور خوانی 19درصد افزایش داشته است.

 

خبرنگار :#طیبه دولت آبادی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۳۶۴۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان