//
کدخبر: ۲۷۳۳۰۲ //
همزمان با ۱۱ مردادماه سالروز صدور فرمان ۹ بندی مقام معظم رهبری به جهادگران انجام گرفت؛

افتتاح ۲۴۲۰ پروژه محرومیت زدایی در کشور/نامگذاری ۳ پروژه شاخص به نام شهدای جهادگر کرمانشاهی

همزمان با ۱۱ مردادماه سالروز صدور فرمان ۹ بندی مقام معظم رهبری به جهادگران ۲۳ پروژه عمرانی به نام ۲۳ جهادگر آسمانی در کرمانشاه افتتاح و به بهره برداری می رسد که از این تعداد ۳ پروژه شاخص به نام سه شهید جهادگر نامگذاری شده است.

افتتاح ۲۴۲۰ پروژه محرومیت زدایی در کشور/نامگذاری ۳ پروژه شاخص به نام شهدای جهادگر کرمانشاهی

یادواره گرامیداشت ۳۷جهادگر آسمانی عصر امروز در تهران بصورت حضوری و در کرمانشاه بصورت ویدئو کنفرانس و با حضور فرماندهان سپاه و جمعی از مسئولین لشگری و کشوری و خانواده جهادگر آسمانی "علیرضا عبدالهی کبابی" برگزارشد .

به گزارش فرتاک‌نیوز از کرمانشاه، محمد زهرائی مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور در این مراسم اظهار داشت: اگر گستره بسیج طول و عرض انقلاب است مطمئن باشید بزرگی و عظمت جهادگرانی که در دفاع مقدس نوین در جبهه مقابله با فقر و محرومیت در حال مبارزه هستند کمتر از این نیست و باید با طول و عرض بسیج و سپاه مقایسه شود.

 زهرایی افزود : در ۱۱ مرداد سال گذشته جمعی از جهادگران به خدمت ولی عمر مسلمین رسیدند و فصل نوینی در حرکتهای جهادی اتفاق افتاد که باعث شد امروز جریان جهادی در کشور دیگر اردوکشی و تشکیل تشکل های صرفاً جهادی و محدود شدن به محرومیت زدایی و پرداختن به مباحث آموزشی، فرهنگی و اقتصاد مقاومتی نباشد و جریان جهادی کشور مشابه جبهه مقاومت و اربعین به فناوری انقلاب تبدیل شود و همانطور که جبهه مقاومت ، سیدالشهدای خودش را تقدیم انقلاب و جهان اسلام کرد نیروهای جهادی هم در جریان های خود بستر سازی میکنند تا مشابه شهدای جبهه مقاومت، شهدای جهادی خودشان را تقدیم انقلاب و نظام کنند.

 photo_2020-07-31_21-36-43

وی افزود: در سالروز صدور فرمان ۹ بندی رهبر معظم انقلاب و به پاسداشت این پیام ، همه جهادگران شامل ۵۰۰ شورای جهادی شهرستان ، ۳۲ مجمع جهادی استان ، ۲۳ هزار گروه جهادی و بیش از ۶۰۰ هزار نفر جهادگر هم پیمان و هم قسم شدند که میثاق مجددی را با امام مسلمین ببندند و در گسترش کمی و کیفی گروههای جهادی و ارتباط مستمر با دستگاه‌های قادر به پشتیبانی بدون هیچگونه تصدی‌گری دستگاهی عمل کنند.

 مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور بیان داشت: امروز با همت همه نیروهای مسلح گفتمان جهادی به گفتمان عمومی تبدیل شده است وپیوند نیروی انتظامی ، ارتش، یگان های امنیتی و نظامی ، خیرین و مناطق محروم با گروه‌ها و مجامع جهادی به صورت هدفمند در حال انجام است.

photo_2020-07-31_21-36-41

 زهرایی افزود: امروز  اقشار ۲۲ گانه بسیج در سراسر کشور با ۱۶۰ هزار رده بسیج و ۵۴ پایگاه مقاومت خواهر و برادر گفتمان‌سازی می کنند.

ایشان در ادامه تصریح کرد: نهادهای حاکمیتی و انقلابی از طریق سازمان تبلیغات اسلامی، بنیاد مستضعفان، ستاد اجرایی فرمان امام رحمة الله،  آستان قدس رضوی، کمیته امداد امام خمینی (ره)و بهزیستی هم پیمان شدند که این گفتمان را عمومی کنند و امروز به بهانه یادواره ۳۷ جهادگر آسمانی ۲۴۲۰ پروژه محرومیت‌ زدایی در راستای کمک به محرومین جامعه افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد که از این تعداد ۳۵ پروژه شاخص به نام ۳۵ جهادگر آسمانی نامگذاری شده است که بخشی از این پروژه ها در دو روز گذشته توسط فرماندهان سپاه استانی افتتاح شده است.

photo_2020-07-31_21-36-40

این مقام مسئول در پایان گفت:  از این تعداد پروژه  ۲۳ پروژه عمرانی مربوط به استان کرمانشاه است که دو پروژه آن به نام شهیدان جهادگر "حسین باقری" و  "ایت ا .. گودینی" و یک پروژه هم به نام جهادگر آسمانی "علیرضا عبدالهی کبابی" نامگذاری شده است.

photo_2020-07-31_21-36-42

خبرنگار: طیبه دولت آبادی

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۳۳۰۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان