//
کدخبر: ۲۷۲۹۲۵ //

معاون وزارت صمت: برای پیشرفت پروژ‌های راهی با وزارت راه و شهرسازی همکاری‌های لازم انجام می‌گیرد

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت از آماده‌سازی ورود چند شرکت زیرمجموعه ایمیدرو به بازار بورس خبر داد و گفت: چند شرکت زیرمجموعه ایمیدرو وارد بازار بورس می‌شود.

معاون وزارت صمت: برای پیشرفت پروژ‌های راهی با وزارت راه و شهرسازی همکاری‌های لازم انجام می‌گیرد

خداداد غریب‌پور امروز در حاشیه افتتاح معدن زیرزمینی سولفوره انگوران زنجان در جمع خبرنگاران با اشاره به این‌که چند شرکت زیر مجموعه ایمیدرو در حال آماده‌سازی برای ورود به بازار بورس است اظهار داشت: اولویت در حوزه معدنی استخراج سنگ‌های تزئینی، فلزات آهنی و غیر آهنی است.

وی با اشاره به این‌که 80 درصد کانسنگ‌های استخراج شده از معدن انگوران زنجان به استان‌های دیگر ارسال می‌شود افزود: 20 درصد کانسنگ انگوران در استان زنجان مورد استفاده قرار می‌گیرد.

معاون وزارت صمت با اشاره به این‌که قسمتی از درآمد‌های معدن صرف توسعه زیر‌ساخت‌ها می‌شود تصریح کرد: برای پیشرفت پروژ‌های راهی با وزارت راه و شهرسازی همکاری‌های لازم انجام می‌گیرد.

به گزارش فرتاک نیوز؛ این مسئول خاطر نشان کرد: مسئولان استان زنجان درخواست‌هایی برای استفاده از عایدات معدن انگوران در جهت توسعه شهرستان ماهنشان دارند.

غریب‌لو با اشاره به این‌که اولویت در حوزه معدن همزیستی با طبیعت و حفظ اکوسیستم موجود است و باید همه تابع قوانین باشند بیان کرد: بخش‌نامه موجود در حوزه "گون" کار اکتشاف معادن در زنجان را با مشکل رو‌به‌رو می‌سازد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۲۹۲۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان