//
کدخبر: ۲۷۲۶۱۰ //

مبلغین باید مروجین وقف باشند

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: وقف جامعه اسلامی را بیمه می کند و مبلغین باید مروجین فرهنگ وقف باشند.

مبلغین باید مروجین وقف باشند
به گزارش فرتاک نیوز،

حجت الاسلام یوسف احمدی مدیرکل تبلیغات اسلامی در جمع مبلغین بومی و مستقر بقاع متبرکه استان گفت: این نعمت که باعث شده اوقاف و تبلیغات بهم نزدیک شوند به برکت امامزادگان واجب التعظیم است.

وی افزود: مبلغین باید در شرایط کنونی مروج وقف باشند و اگر اینهمه تاکید بر وقف می شود برای این است که  وقف می تواند پاسدار دین و ارزش های اسلامی باشد.

حجت الاسلام احمدی ادامه داد:یک  وقف جدید باعث میشه یک فقیر کمتر شود، یک عالم عالمتر گردد و در یک کلام جامعه اسلامی بیمه خواهد شد و گره از مشکلات مردم برداشته می شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان با اشاره به نقش بی بدیل روحانیت در  جامعه اظهار داشت: اگر روحانیت حرکت کنند مردم‌پشت سر آن ها حرکت می کنند، شما نگاه کنید در هر حرکت فعالی رد پای یک روحانی دیده می شود، در ‌گروهای جهادی یک روحانی فعال هست در حرکات اجتماعی و سیاسی  یه روحانی فعال وجود دارد و این نشان از تاثیرگذاری نقش روحانیون دارد لذا در مساله فرهنگ سازی وقف نیز روحانیون مهم ترین تاثیر را دارند.

وی افزود: ما اکنون در یک جنگ تمام عیار قرار داریم وقتی ضربه به عین الاسد می زنیم دشمن ساکت نمی نشیند، ما الان در جنگیم  دشمن تمام وجودش را  آورده تا  اسلام را از بین ببرد و ما با تمام‌ وجود پای حفظ اسلام‌می ایستیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کرمانشاه در پایان با اشاره به خدمات رسانی خوب اوقاف در بحران کرونا به مردم استان از حرکت جهادی این اداره کل تقدیر کرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۲۶۱۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان