//
کدخبر: ۴۴۴۵ //
مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان:

کلاس های آموزش قرآن باید هوشمند شوند

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان خوزستان گفت: کلاس های آموزش قرآن باید به صورت هوشمند راه اندازی شود تا تاثیرگذاری خود بر نسل جوان را داشته باشد.

کلاس های آموزش قرآن باید هوشمند شوند

به گزارش فرتاک نیوز، حجت االسلام محمد حسین بلک پیش از ظهر امروز در نشست با دیدار جامعه قرآنی خوزستان اظهار کرد: برنامه های ابتکاری بسیاری را به صدا و سیما پیشنهاد دادیم که یکی از موارد مهم و زیبای آن اجرای قرائت و تفسیر هر روز در ماه رمضان به میزبانی یکی از شهرهای استان است.

وی با اشاره به لزوم ایجاد کلاس های هوشمند قرآنی گفت: کلاس های قرآنی نیاز به یک تغییر شکلی دارد که در محتوا نیز تاثیرات خوبی می گذارد. به موسسات و مراکز مجازی نیاز داریم چون امروزه خیلی ها فرصت شرکت در کلاس های حضوری را ندارند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان اضافه کرد: باید در فضای مجازی این امکان حضور فراهم شود که کارشناسان متخصصی را برای فعال تر کردن این بخش و استفاده از ظرفیت های آن دعوت کرده ایم. در حال حاضر ابراز علاقه بسیاری داریم که تاکید ما ابتدا بر طراحی طرح جامع است.

به گزارش خبرنگار مهر، مسئولان استانی تبلیغات اسلامی خوزستان در حوزه دارالقرآن ها در این دیدار به بیان مشکلات و در عین حال توانمندی های این استان در زمینه مسابقات قرآنی، نیروهای فعال، خدمات رسانی های مختلف و ارائه گزارش پرداختند

 

 

منبع: مهر
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۴۴۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان