//
کدخبر: ۲۷۱۶۴۰ //
با حضور فعالان رسانه ای و فضای مجازی انجام گرفت؛

برگزاری نشست هم اندیشی گام دوم تبلیغ در سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه

نشست هم اندیشی گام دوم تبلیغ درسازمان تبلیغات اسلامی با فعالان رسانه ای و فضای مجازی امروز( ۳۱ تیرماه ۹۹) برگزار شد.

برگزاری نشست هم اندیشی گام دوم تبلیغ در سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه
به گزارش فرتاک نیوز،

حجت الاسلام والمسلمین یوسف احمدی مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه در ابتدای این جلسه اظهار داشت: در جنگ تمام عیاری قرار گرفته ایم و اعتقاد داریم در این جنگ نابرابر استکبار جهانی نظام جمهوری اسلامی را هدف قرار داده و اگر دستشان به ملت برسد به کسی رحم نخواهند کرد.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه: افزود:  مدت ۴۰ سال است که جمهوری اسلامی ایران سیلی های محکمی که بر پیکره استکبار وارد کرده و در مقابل آنها قرار گرفته است .

 حجت الاسلام احمدی گفت: جمهوری اسلامی ایران هم اکنون در جایگاهی قرار گرفته که طهرانی مقدم ها و سلیمانی ها را در دل خود پرورش داده است و کسانی که خود را ابرقدرت می دانستند و جمهوری اسلامی را به هیچ حساب می‌کردند، بودن این عزیزان برایشان آنقدر سنگین بود که احساس وحشت کردند و  ناجوانمردانه آنها را به شهادت رساندند.

این مقام مسئول افزود: استکبار جهانی از هر حربه ای  برای تباهی نظام استفاده می کند و در این میان اگر رسانه‌ها پشتیبان نظام باشند و مسیرشان مسیر الهی و حلال خواهی باشد و منویات مقام معظم رهبری را به سمع مردم برسانند یقیناً در قیامت رستگار خواهند بود و اگر قلم‌ آنها بر خلاف نظام و در تقابل با نظام قرار گرفت هم در دنیا و هم در آخرت باید جوابگو باشند.

photo_2020-07-21_12-28-46

 وی وظیفه سازمان تبلیغات اسلامی را بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری "هر جایی که نیاز نظام نیاز داشته باشد" دانست و گفت: وظیفه سازمان احیا و ترویج مسائل دینی و دفاع از انقلاب اسلامی است در این زمینه هیئت های اندیشه ورز را در هر منطقه‌ای راه اندازی کردیم .

 وی  با اشاره با استقرار  ۲۰ پایگاه اجتماعی سازمان تبلیغات اسلامی در محلات حاشیه نشین گفت: در سازمان تبلیغات اسلامی اهداف انقلاب را با جدیت پیش می بریم  و در این زمینه به کمک رسانه ها و فضای مجازی نیازمندیم تا بتوانیم در تحقق برنامه گام دوم انقلاب اثر گذار باشیم.

شایان ذکر است در این جلسه بر همفکری و تعامل بیشتر رسانه ها تاکید شد و مقرر گردید جلسات دیگری با حضور فعالین این عرصه در جهت تحقق اهداف نظام انجام گیرد.

 

خبرنگار:طیبه دولت آبادی

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۱۶۴۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان