//
کدخبر: ۲۷۰۶۷۳ //
به مناسبت هفته عفاف و حجاب انجام گرفت؛

مراسم تجلیل از محجبین برتر در کوی سازمانی هوانیروز کرمانشاه + تصاویر

به مناسبت هفته عفاف و حجاب از محجبین برتر کوی سازمانی هوانیروز کرمانشاه تجلیل شد.


مراسم تجلیل از محجبین برتر در کوی سازمانی هوانیروز کرمانشاه + تصاویر
به گزارش فرتاک نیوز،

مراسم تجلیل از محجبین برتر کوی سازمانی هوانیروز کرمانشاه( امروز ۲۵ تیر ماه ۹۹) در تالار   هوانیروز کرمانشاه برگزار شد؛ این مراسم با حضور سرهنگ غلامرضا شایان فرمانده پایگاه هوانیروز کرمانشاه، حجت الاسلام و المسلمین یوسف احمدی ریاست سازمان تبلیغات اسلامی استان و دکتر علیرضا شهرستانی، ریاست دفتر ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه با رعایت کامل  پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

در ابتدای این مراسم‌حجت الاسلام یوسف احمدی رییس سازمان تبلیغات اسلامی استان اظهار داشت: باید اعتراف کنم که در تمام حوادث و بلایای طبیعی نام "هوانیروز" در کمک رسانی به مردم همیشه درخشان بوده است.

photo_2020-07-15_16-47-15

 وی افزود: امروز ارتش از محبوبیت خاصی برخوردار است و این مرهون رشادت های همسران ارتشیان در پایگاه هوانیروز است.

 رییس سازمان تبلیغات اسلامی استان با اشاره به ترفند دشمن در از بین بردن اعتقادات مردم و اخلاقیات بیان داشت: همه نهاد ها و سازمان های انقلابی باید دست به دست هم دهند تا این ارزش والا که همان حجاب است حفظ شود.

 حجت الاسلام احمدی افزود: حجاب ارزشی گرانبها و فاطمی است و اولین چیزی که در وصیت شهدا به همگان سفارش شده حجاب است که باید در حفظ آن کوشا باشیم .

ایشان در پایان خاطر نشان کرد: برپایی نمایشگاه های عفاف و حجاب باید از اولویت های همه ما باشد.

در ادامه این مراسم حجت الاسلام محمد مولوی رییس عقیدتی سیاسی پایگاه یکم رزمی هوانیروز کرمانشاه اظهار داشت : برپایی این همایش ها و مراسمات به برکت انقلاب اسلامی است، چرا که در دوره های قبل از انقلاب اسلامی نه تنها به حجاب اهمیت داده نمی شد بلکه از طرف حکومت ها کشف حجاب هم صورت می‌پذیرفت.

 وی با تبریک هفته عفاف و حجاب به همه خواهران محجبه کوی سازمانی اظهار داشت: حجاب و عفاف جزء ضرورت های دینی و اعتقادی ماست و هر دو مقوله ای هستند که در کنار هم باید حفظ شوند چرا که هر کسی باید ظاهر و باطن خود را حفظ کند و در واقع حجاب ظاهر را اصلاح می‌کند و عفاف به اصلاح باطن می پردازد.

  ریاست عقیدتی سیاسی پایگاه هوانیروز کرمانشاه در ادامه از تلاش های سرهنگ شایان فرماندهی پایگاه هوانیروز کرمانشاه به دلیل  پشتیبانی خوبی که در مراسم فرهنگی عقیدتی دارند تقدیر و تشکر کرد.

شایان ذکر است در پایان این مراسم از تعدادی از بانوان محجبه  تقدیر شد.

photo_2020-07-15_16-47-21

photo_2020-07-15_16-47-27

photo_2020-07-15_16-47-32

photo_2020-07-15_16-47-39

photo_2020-07-15_16-47-45

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۰۶۷۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان