//
کدخبر: ۱۳۴۸۶۶ //

پیام تبریک استاندار ایلام به مناسبت انتصاب امام جمعه ایلام

قاسم سلیمانی‌دشتکیاستاندار ایلام در پیامی انتصاب حجت‌الاسلام‌والمسلمین کریمی‌تبار را به عنوان نماینده محترم ولی‌فقیه در استان و امام جمعه ایلام تبریک گفت و از زحمات حجت‌الاسلام والمسلمین حاج آقا لطفی تقدیر کرد.

پیام تبریک استاندار ایلام به مناسبت انتصاب امام جمعه ایلام
به گزارش فرتاک نیوز،

متن پیام قاسم سلیمانی‌دشتکی استاندار ایلام  این شرح است؛

بسم‌الله الرحمن الرحیم 

حضرت حجت‌الاسلام و المسلمین حاج شیخ‌الله نور کریمی‌تبار امام جمعه و نماینده محترم ولی‌فقیه در استان ایلام روشن است که در چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، خبر انتصاب جناب‌عالی به سمت امامت جمعه ایلام از سوی مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) نشان از علم، تقوا و توانمندی شما دارد.

به یقین خدمتگزاری، مجاهدت، تلاش و ایثار برای پاسداشت و اعتلای ارزش‌ها و آرمان‌های رفیع انقلاب اسلامی توفیقی الهی و از عبادات خاصه نزد حضرت باری‌تعالی است.

 لذا فرصت خدمتگزاری در این نظام مقدس را باید مغتنم شمرد و از لحظه لحظه‌های آن برای پیشرفت و توسعه ایران اسلامی بهره جست.

اینجانب ضمن تقدیر و تشکر از خدمات خالصانه و ارزشمند حجت‌الاسلام و المسلمین حاج آقا لطفی که عمری در راه حفاظت و صیانت از دستاوردهای انقلاب اسلامی و تعمیق عقاید و باورهای دینی و مذهبی در سنگر مقدس نماز جمعه ایلام سپری کرد، انتصاب حضرت‌عالی را به سمت امامت جمعه ایلام و نماینده محترم ولی‌فقیه در استان تبریک عرض می‌کنم.

در ادامه ضمن اعلام آمادگی برای همکاری همه مجموعه دستگاه‌های اجرایی از خداوند متعال خواستار توفیقات حضرت‌عالی در تحقق رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر تلاش در مسیر ارتقای وحدت و یکپارچگی، ارائه و اشاعه خدمات فرهنگی و تعامل با مردم و عالمان و فرهیختگان حوزوی و دانشگاهی و آحاد مختلف مردم همچنین مساعدت و مجاهدت در راه بالندگی و شکوفایی این استان، مسئلت دارم. 

قاسم سلیمانی‌دشتکی استاندار ایلام

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۳۴۸۶۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان