//
کدخبر: ۱۳۳۴۴۴ //

امام جمعه ایلام استعفای خود را تایید کرد

امام جمعه جدید ایلام به زودی معرفی می‌شود.

امام جمعه ایلام استعفای خود را تایید کرد
به گزارش فرتاک نیوز،

امام جمعه ایلام ضمن قدردانی از زحمات مردم و مسئولان استان و اعتماد مقام معظم رهبری در نزدیک به دو دهه از استعفای خود خبر داد و گفت: نماینده جدید ولی‌فقیه در استان و امام جمعه جدید ایلام به زودی معرفی می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین «محمدنقی لطفی» در آخرین خطبه‌ی نماز جمعه به عنوان نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه ایلام اظهار کرد:‌ از همه‌ی مردم استان ایلام در طول 18 سال خدمتم که کمال محبت را نسبت به من داشته‌اند قدردانی می‌کنم.

وی با تقدیر از همه‌ی استانداران ایلام در طول این 18 سال به ویژه استاندار کنونی ایلام سلیمانی‌دشتکی گفت: از زحمات و همراهی‌های امامان جمعه فرمانداران فرماندهای نظامی و انتظامی و اداره کل اطلاعات فرماندهان سپاه ادارات کلُ  دستگاه‌ها و سازمان‌های عمومی‌ُدستگاه‌های قضایی حوزه‌های علمیه استان تقدیر می‌کنم و از عموم مردم حلالیت می‌طلبم .

نماینده ولی‌فقیه در استان تصریح کرد:‌ از هیچ‌کس دلگیر نیستم و همه‌ی کسانی را که به نحوی علیه من حاشیه درست کردند را بخشیدم.

وی ضمن قدردانی از اعتماد مقام معظم رهبری ‌تصریح کرد: از همه همکاران در دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در استان خصوصا آقای «یگانه» قدردانی می‌کنم.

لطفی از مردم و دستگاه‌های دولتی و همه‌ی نهادها خواست از این به بعد با حجت‌الاسلام والمسلمین کریمی‌تبار امام جمعه جدید ایلام همراهی و همکاری کنند.

امام جمعه ایلام در بخش دیگر خطبه‌ها با تسلیت شهادت امام سجاد(ع) نقش آن امام همام را در حادثه‌ی عاشورا و بعد از آن در تبیین اهداف قیام سیدالشهداء(ع) را تشریح و تبیین کرد .

وی با تبریک هفته‌ی نیروی انتظامی گفت: امنیت امروز ایران اسلامی مرهون زحمات شبانه‌روزی این عزیزان است و از سردار یاری فرمانده انتظامی استان و سایر همکاران این نیروی تلاشگر تقدیر می‌کنم .

حجت‌الاسلام و المسلمین وعد مرادبیگی مدیر حوزه‌های علمیه‌ی استان نیز ضمن قدردانی از زحمات حجت‌الاسلام و المسلمین لطفی اظهار کرد:‌ ارتقاء و رشد حوزه‌های علمیه‌ی استان ایلام مرهون زحمات ایشان در طول نزدیک به دودهه تلاش است.

حجت‌الاسلام والمسلمین لطفی از دی ماه 1380 به عنوان نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه ایلام مشغول به خدمت بود.  

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۳۳۴۴۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان