//
کدخبر: ۲۷۰۹۸۰ //

خداحافظی امام جمعۀ موقت با مردم قزوین

خطیب جمعۀ قزوین گفت: از نیروهای مسلح درخواست می‌کنیم پاسخ دندان‌شکنی به منافقین کوردلی که دو جوان بسیجی را در حین کمک مؤمنانه به شهادت رساندند، بدهند.

خداحافظی امام جمعۀ موقت با مردم قزوین
به گزارش فرتاک نیوز،

حجت‌الاسلام علی قابل، امام‌جمعهٔ موقت قزوین در نمازجمعهٔ این هفته که در محل مسجدالنبی(ص) برگزار شد، گفت: راه آباد کردن قلب، اطاعت از خداوند و روی برگرداندن از شیطان است، زیرا گناه خاری و بیچارگی را به‌دنبال دارد و اطاعت از اوامر پروردگار قلب‌ها را احیا خواهد کرد.

وی افزود: اثر سوء برخی از گناهان تنها به فردی که مرتکب گناه شده نمی‌رسد، بلکه جامعه را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد و جامعه و آحاد مردم را در خط مسمومیت قرار می‌دهد؛ از جملهٔ این گناهان می‌توان به بدحجابی و بی‌بند و باری‌های دیگر اشاره کرد.

قابل در ادامه با اشاره به روز دحوالارض، عنوان کرد: قبل از این، تمام کره را آب فرا گرفته بود، اما به ارادهٔ خداوند زمین از آن بیرون آمد و به آرامی زمین از آن نقطه از دل آب گسترده شد که این روز را دحوالارض نامیدند و فضیلت‌های بسیاری برای این روز و اعمال مخصوص برای آن ذکر شده است.

وی ضمن اشاره به سالروز تأسیس شورای نگهبان، اظهار کرد: شورای نگهبان ضامن سلامت و اسلامیت نظام است و وظایف حساسی بر عهدهٔ این نهاد قرار گرفته است.

امام‌جمعهٔ موقت قزوین به نقش مهم شورای نگهبان در انتخابات تأکید کرده و بیان کرد: شورای نگهبان مأمور بررسی صحت و سلامت افراد جهت صلاحیت شرکت در انتخابات است و این حساسیت مسؤولیت این دستگاه را می‌رساند.

وی فرمایشات مقام معظم رهبری در ارتباط با مجلس جدید را عنوان کرده و ادامه داد: رهبر انقلاب حضور جوانان پرانگیزه، توانمند و کارآمد را در کنار نمایندگان باسابقهٔ مجلس یازدهم، خوب و امیدبخش دانستند و فرمودند این مجلس و قوهٔ قضائیه روزنه‌های امید را در دل مردم روشن کرده است و باعث دلگرمی و امیدواری مردم شده است.

امام جمعهٔ موقت قزوین بی‌مبالاتی و عدم دقت در رعایت مسائل بهداشتی را عامل آسیب و افزایش تلفات بیماری کرونا دانسته و خاطرنشان کرد: رعایت فاصلهٔ اجتماعی و دستورهای بهداشتی و نیز استفاده از ماسک در این شرایط بسیار مهم است و بر همهٔ ما لازم است تا جهت حفاظت از خود و دیگران تمامی دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کنیم.

قابل تصریح کرد: در روزهای اخیر دو بسیجی مظلوم در حین انجام کمک مؤمنانه و توزیع بسته‌های معیشتی میان آسیب‌دیدگان کرونا و محرومین، توسط منافقین کوردل به مقام شهادت نائل آمدند، از نیروهای مسلح درخواست می‌کنیم پاسخ سخت و دندان‌شکنی به این منافقین کوردل که مردم را آزرده‌خاطر کرده‌اند، بدهند.

وی در پایان با اشاره به 13 سال خدمت خود در سنگرهای گوناگون در استان قزوین، مطرح کرد: بنده به‌مدت 13 سال در این استان در سنگرهای مختلف خدمت‌گزار مردم شریف قزوین بودم، از عموم مردم قزوین طلب حلالیت می‌کنم و از آن‌ها خداحافظی می‌کنم تا به استان خویش یعنی قم بازگردم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: فارس
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۰۹۸۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان