//
کدخبر: ۲۶۰۷۲۲ //

وضعیت زرد کرونایی برای قم

رئیس دانشگاه علوم پزشکی از تبدیل قم به منطقه‌ای با وضعیت زرد خبر داد و گفت: به منطقه زرد رسیدیم، ولی این دلیلی بر اتمام کرونا نیست؛ شاهد شلوغی‌هایی در نانوایی‌ها و اغذیه‌فروشی‌ها و بستنی‌فروشی‌ها هستیم و فاصله‌گذاری رعایت نمی‌شود که این مسائل همچنان خطرناک و نگران‌کننده است.

وضعیت زرد کرونایی برای قم
به گزارش فرتاک نیوز،

رئیس دانشگاه علوم پزشکی از تبدیل قم به منطقه‌ای با وضعیت زرد خبرداد و گفت: به منطقه زرد رسیدیم، ولی این دلیلی بر اتمام کرونا نیست؛ شاهد شلوغی‌هایی در نانوایی‌ها و اغذیه‌فروشی‌ها و بستنی‌فروشی‌ها هستیم و فاصله‌گذاری رعایت نمی‌شود که این مسائل همچنان خطرناک و نگران‌کننده است.
به گزارش خبرگزاری ایسنا و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم، محمدرضا قدیر عنوان کرد: امروز در جلسه ستاد ملی کرونا که با حضور و فرمایشات مقام معظم رهبری برگزار شد که بهره‌مند شدیم و نکات مهمی مطرح شد و از جمله اینکه اکثر نقاط ایران، عدد مولد نسلی به کمتر از یک رسیده است که شامل استان قم نیز می‌شود.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم افزود: در قم به منطقه پرخطر متوسط، یعنی منطقه زرد رسیدیم، ولی این دلیلی بر اتمام کرونا نیست، شاهد شلوغی‌هایی در نانوایی‌ها و اغذیه‌ فروشی‌ها و بستنی‌فروشی‌ها هستیم و فاصله‌گذاری رعایت نمی‌شود که این مسائل همچنان خطرناک و نگران‌کننده است.
وی تصریح کرد: باید هوشمندانه عمل کنیم و با استفاده از ماسک و دستکش و رعایت فاصله اجتماعی و کم کردن فاصله‌ها، در مهار بیماری کرونا حداکثر تلاش را داشته باشیم و شاهد بازگشت و اوج دوباره بیماری نباشیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۰۷۲۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان