//
کدخبر: ۲۶۷۰۶۰ //
‍ رئیس مرکز حراست وزارت جهاد کشاورزی؛

لازمه کار آمدی نظام اداری توجه به رضایت مندی مردم است

رئیس مرکز حراست وزارت جهاد کشاورزی در جمع شوارای اداری سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه لازمه کار آمدی نظام اداری را توجه و رضایت مندی مردم دانست.

لازمه کار آمدی نظام اداری توجه به رضایت مندی مردم است
به گزارش فرتاک نیوز،

رئیس مرکز حراست وزارت جهاد کشاورزی صبح امروز (۴ تیرماه ) در جمع شورای اداری سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت ؛ لازمه کار آمدی نظام اداری در ساختار وزارت جهاد کشاورزی توجه به رضایت مندی مردم است .

احمد طمراسی در ادامه با اشاره به شرایط اقتصادی کشور افزود ؛ امروز در کشور، نگاه به بخش کشاورزی، نگاه ویژه ای است و دشمنان نظام سالهاست برنامه ریزی های گسترده ای برای جنگ اقتصادی و فلج نمودن اقتصاد در حوزه کشاورزی به مرحله اجرا در آورده اند، اما آنچه روی داده است با آنچه دشمنان نظام ترسیم نموده بودند، بسیار متفاوت است و باهمت مدیران و کشاورزان کشور، دشمنان نظام در پیشبرد برنامه های خود به بن بست رسیده اند.

وی در ادامه با اشاره به شیوع بیماری کرونا و نحوه مدیریت آن توسط کشورهای توسعه یافته افزود ؛ در بیماری کرونا دیدیم که دشمنان نظام چگونه زمین گیر شدند و کشور ما علی رغم محدودیت ها ، تنگناها و تحریم های ظالمانه چگونه با این بیماری مقابله نمود ، در واقع در این عرصه نیز آنچه دشمنان نظام به دنبال آن بودند محقق نشد و با عزم مثال زدنی کادر درمان کشور و همراهی مردم وضعیت کنترل بیماری کرونا در ایران بسیار بهتر از کشورهای توسعه یافته پیش رفت.

وی در ادامه افزود ؛ امروز علی رغم همه محدودیت ها و فشار اقتصادی به کارکنان و تولیدکنندگان ، جبهه اقتصادی در کشور فعال است و با قوت پیش می رود و بخش کشاورزی با همت کشاورزان توانسته است به تنهایی ،رشد اقتصادی کشور را رقم بزند.

طمراسی سپس به موفقیت های کسب شده در عرصه کشاورزی کشور و خودکفایی ۹۰ درصدی تولیدات محصولات کشاورزی در ایران اسلامی اشاره کرد و گفت ؛ در همین راستا طی روز گذشته شاهد قدردانی معاون اول رئیس جمهور از مجموعه وزارت جهاد  کشاورزی جهت تحقق رشد اقتصادی در عرصه کشاورزی بودیم.

وی سپس با تاکید بر ویژگی های فرهنگی مردم استان کرمانشاه افزود ؛ استان کرمانشاه با توجه ویژگی مردمان و کشاورزانش می تواند خاستگاه تحقق فعالیت ها و اقدامات جهادی مثال زدنی باشد.

وی در ادامه صیانت و اشرافیت را از ویژگی های برجسته دستگاه حراست به حساب آورد و گفت ؛ صیانت از نیروی انسانی ،سرمایه های مادی و معنوی و املاک و... بدون اشرافیت بر امور محقق نمی شود.

طمراسی همچنین گفت؛ آنچه در حراست وزارت جهاد کشاورزی در حوزه اشرافیت اتفاق افتاده است حاصل حضور کارشناسان برجسته در حوزه های مختلف است و ایمان داریم اشرافیت بر امور به صورت سطحی کارساز نیست و این اشرافیت بر امور می بایست عمیق و علمی باشد.

طمراسی در ادامه افزود ؛بسیاری از امور فنی در وزارت جهاد کشاورزی ماحصل بستر سازی امور کارشناسی در حوزه نظارتی است و در این راستا برای سال ۹۹ بعنوان سال جهش تولید ، سه محور تخصصی ، یک محور رفتاری و نیروی انسانی را طراحی نموده ایم .

وی آنگاه برنامه ریزی برای الگوی کشت در کشور را بسیار مهم توصیف کرد و گفت ؛ مجموعه حراست وزارت جهاد کشاورزی نیز در این راستا قطعا نهایت تلاش خود را برای نظارت بر اصلاح الگوی کشت بکار خواهد بست.

رئیس مرکز حراست وزارت جهاد کشاورزی سپس به اقدامات صورت گرفته برای بهبود فضای پس از کرونا پرداخت و افزود ؛ بدیهی است برای حفظ تولید و افزایش آن موضوع تامین نهاده ها عرصه  بسیار مهمی محسوب می شود و دستورالعمل های این بخش بزودی اعلام خواهد شد.

طمراسی ادامه داد ؛ در حوزه نیروی انسانی ،کارآمدی نظام اداری از نگاه مردم را بررسی خواهیم کرد ،لذا سلامت نیروی انسانی در وزارت جهاد کشاورزی برای خدمت به مردم بسیار مهم است.

وی در پایان با تاکید بر امر اعتماد سازی عمومی و رضایت مندی مردم گفت ؛ سلامت در سیستم اداری برای مردم بسیار حائز اهمیت تر از توفیقات فنی است، لذا تلاش خواهیم کرد در دوره جدید فعالیت ها در وزارت جهاد کشاورزی، این امر مهم را محقق نمائیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۷۰۶۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان