//
کدخبر: ۲۶۶۸۶۶ //
سرپرست مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری سمنان خبر داد

برگزاری نشست شهرداران آسیایی برای اقتصاد شهری در دوران پساکرونا

هفتمین نشست هیات اجرایی مجمع شهرداران آسیایی با موضوع «سلامت و اقتصاد شهری در دوران پسا کرونا» با حضور شهرداران و نمایندگان شهری کشورهای آسیایی عضو این مجمع به صورت مجازی برگزار شد.

برگزاری نشست شهرداران آسیایی برای اقتصاد شهری در دوران پساکرونا
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری سمنان، علی اکبر بنی اسدی سرپرست مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری سمنان که در این نشست شرکت کرده بود گفت : این رویداد شامل دو بخش بود. در بخش اول که به ریاست پیروز حناچی شهردار تهران برگزار شد، شهرداران و مدیران شهری، صاحبنظران و نمایندگان سازمان‌های بین‌المللی، تجارب ،  اقدامات و پیشنهادهای خود را در خصوص مدیریت و کنترل ابعاد اجتماعی و اقتصادی بحران کرونا ارائه کردند و سپس موضوعات «سلامت شهروندان» و «کسب‌وکارها و اقتصاد شهری» برای پسا کرونا مورد بررسی قرار گرفت.

بنی اسدی ادامه داد : بخش دوم این نشست، اختصاص به جلسه هیئت اجرایی شهرداری های عضو بود که به ریاست فاطمه شاهین، شهردار شهر غازیانتب ترکیه و رئیس دوره ای مجمع برگزار شد .در این بخش موضوعاتی مانند بررسی گزارش عملکرد، برنامه راهبردی، برنامه‌های عملیاتی، بودجه، عضویت‌ها و دیگر موضوعات سازمانی، مطرح گردید .

شایان ذکر است مجمع شهرداران آسیایی (Asian Mayors Forum) یک شبکه غیردولتی و غیرانتفاعی بین‌المللی است که با حضور و مشارکت تعداد زیادی از شهرداران، مدیران شهری، اعضای انجمن‌ها و شوراهای شهری و متخصصان و صاحب‌نظران حوزه برنامه‌ریزی و مدیریت شهری در سال ۲۰۰۸ میلادی در تهران پایه‌گذاری شده و مقر دائمی آن در این شهر مستقر است. شهرداری سمنان از سال 2017 میلادی عضو  مجمع و از سال 2018 عضو هیئت اجرایی آن است .

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۶۸۶۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان