//
کدخبر: ۲۶۶۶۶۳ //

برگزاری آیین تکریم و معارفه رئیس اداره بازرسی مخابرات منطقه کرمانشاه

مراسم تکریم و معارفه رئیس اداره بازرسی و پاسخگویی به شکایات مخابرات منطقه کرمانشاه در سالن ویدئو کنفرانس ساختمان مرکزی مخابرات استان کرمانشاه برگزار گردید.

برگزاری آیین تکریم و معارفه رئیس اداره بازرسی مخابرات منطقه کرمانشاه
به گزارش فرتاک نیوز،

این مراسم که بارعایت پروتکل های بهداشتی از طریق ویدئو کنفرانس با مدیر کل دفترمرکزی بازرسی و نظارت شرکت مخابرات ایران وبا حضور مهندس مسیب قبادیان مدیر مخابرات منطقه کرمانشاه و جمعی از مدیران و مسئولین مخابرات استان در محل  سالن ویدئو کنفرانس برگزار شد.

در این آیین که باتلاوت آیاتی چندازکلام الله مجیدآغازشد،ابتدا مهندس قبادیان ،مدیرمخابرات منطقه کرمانشاه طی سخنانی به تبیین اهمیت و جایگاه ویژه ی بازرسی و نقش تاثیرگذار آن در جهت اعتلای اهداف شرکت مخابرات ایران پرداخت وافزود: توجه ویژه به مشتریان وپاسخگوبودن مجموعه مخابرات به مطالبات مشترکین،رعایت مقررات وسلامت مجموعه وارزیابی سیستم هاازجمله وظایف حساس حوزه بازرسی ونظارت است که همدلی وهمکاری جمعی مجموعه مخابرات رامی طلبد.

 رضوانی ،مشاور مدیرعامل ومدیرکل دفترمرکزی بازرسی ونظارت شرکت مخابرات ایران نیز ضمن اشاره به نقش تعیین‌کننده ی بازرسی ، نظارت مستمر بر حسن انجام امور و پیشگیری از تخلفات درون و برون سازمانی و پاسخگویی به شکایات و مطالبات مردم را از وظایف ذاتی بازرسی برشمرد وافزود: رویکرد ما دربازرسی ،شفاف سازی ونظارت همگانی درتمام سطوح مخابرات ایران است وهمانگونه که شعارشرکت مخابرات ایران «ارتباطی فراگیر» نامگذاری گردید، شعاربازرسی درمخابرات نیز«نظارت فراگیر» می باشد.

در پایان این مراسم با اهدای لوح سپاس، از زحمات کوروش منصوری در زمان تصدی اداره بازرسی تقدیر به عمل آمد و بابک مکری به عنوان سرپرست اداره بازرسی و پاسخگویی به شکایات مخابرات منطقه کرمانشاه معرفی گردید.

64

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۶۶۶۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان