//
کدخبر: ۲۶۶۰۳۷ //

جمعه و شنبه هراز یک طرفه می‌شود

فرمانده ویژه پلیس راه شرق استان تهران گفت: روزهای جمعه سی ام و شنبه سی و یکم خرداد ماه در جاده هراز محدودیت ترافیکی اعمال می شود.

جمعه و شنبه هراز یک طرفه می‌شود
به گزارش فرتاک نیوز،

سرهنگ سیاوش محبی روز چهارشنبه گفت: روزهای جمعه و شنبه از ساعت ۱۲ ظهر رودهن به طرف آمل و از ساعت ۱۵  آب اسک به طرف تهران یکطرفه شده و تا ساعت ۲ بامداد ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به وضعیت ترافیکی جاده های هراز و فیروز کوه، اظهار داشت: بر اساس گزارشات دریافتی در حال حاضر در محورهای هراز و فیروز کوه شاهد ترافیک پر حجم و روان هستیم و پیش بینی می شود که با نزدیک شدن به ساعات پایانی روز برحجم ترافیک افزوده  شود.

فرمانده ویژه پلیس راه شرق استان تهران گفت: به تدریج بر حجم تردد خودروها در محورهای هراز، فیروز کوه و بزرگراه امام رضا (ع) و حرم تا حرم افزوده شده  و برخی از نقاط در مسیرهای یاد شده تردد به کندی در جریان است.

محبی افزود: ماموران پلیس راهور شبانه روزی در جاده های منتهی به استان‌های شمالی حضور دارند و از رانندگان انتظار داریم به دستورات ماموران پلیس راهور توجه داشته باشند.

وی ادامه داد: به رانندگان توصیه می شود برای داشتن سفری ایمن با سرعت مطمئنه با پرهیز از سرعت و سبقت غیر مجاز در جاده ها تردد کنند تا در طول سفر با مشکلی مواجه نشوند.

شهرستان پردیس با جمعیتی در حدود ۳۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ایرنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۶۰۳۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان