//
کدخبر: ۲۶۴۸۹۲ //

بازدید مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه از کانون بازنشستگان این شرکت

دیدار با پیشکسوتان صنعت برق استان فرصت مغتنمی است تا از خدمات ارزشمند دوران خدمت آنها که با سال های دفاع مقدس همزمان بود، تقدیر شود.

بازدید مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه از کانون بازنشستگان این شرکت
به گزارش فرتاک نیوز،

مهندس امیدعلی مرآتی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه به همراه جمعی از معاونین و مدیران این شرکت با حضور در محل کانون بازنشستگان شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه با اعضای هیئت مدیره و جمعی از پیشکسوتان این کانون دیدار کرد.

 در این دیدار اعضای کانون بازنشستگان به بیان مسائل و دغدغه های خود در حوزه های مختلف ازجمله بیمه تکمیلی، تعاونی مسکن و مشکلات مربوط به بازنشستگان شرکت توزیع برق استان کرمانشاه پرداختند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه پس از استماع سخنان حاضرین در جلسه اظهار داشت: دیدار با پیشکسوتان صنعت برق استان فرصت مغتنمی است تا از خدمات ارزشمند دوران خدمت آنها که با سال های دفاع مقدس همزمان بود، تقدیر شود.

رئیس هیئت مدیره شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه، تصریح کرد: زحمات طاقت فرسای یکایک شما در آن دوران برای ترمیم و بی خطرکردن شبکه های برق، که همراه با پرتاب موشک و بمباران های هوایی بود ستودنی است و گاهی نیز اکیپ های عملیات و اتفاقات شرکت برق قبل ازحضور واحدهای امدادی و آمبولانس ها در محل حادثه حاضر می شدند و تعدادی از همکاران  شجاع ما نیز در این زمانها به درجه رفیع شهادت و جانبازی نائل شدند.

مهندس مرآتی در ادامه این جلسه از معاونین و مدیران شرکت خواست تا در جهت تسریع در ارائه خدمات قانونی که بتوان انجام داد، به ویژه خدمات درمانی و رفع مشکلات آنان تلاش نمایند.

وی افزود: بازنشستگان سرمایه های گرانبهایی برای شرکت هستند و کارکنان شاغل می توانند از دانش و تجارب ارزشمند آنان در حوزه های مختلف کاری در جهت ارتقاء و بهره وری شرکت  استفاده نمایند.

مهندس مرآتی با اشاره به پیگیری رفع مسائل و مشکلات بازنشستگان در چهارچوب قوانین و مقررات موجود در بخشنامه های وزارت نیرو و شرکت توانیر، اظهار امیدواری کرد و گفت: با ظرفیت های پیش بینی شده در ضوابط بودجه سال جاری، بایستی مساعدت و تعامل بیشتری در خصوص رفع موارد مرتبط با بازنشستگان، صورت پذیرد.

درپایان جلسه از سوی مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره کانون بازنشستگان با اهداء لوح تقدیری به مهندس امیدعلی مرآتی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه از تعامل و همکاری مناسب ایشان با کانون بازنشستگان استان در جهت رفع مشکل بازنشسته ها تقدیروتشکر نمودند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۴۸۹۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان