//
کدخبر: ۲۶۳۹۳۷ //
در قالب طرح مواسات و همدلی توسط جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه انجام گرفت؛

توزیع ۱۰۶۰ بسته حمایتی کمک های مومنانه خیرین جهت نیازمندان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه از آغاز توزیع ۱۰۶۰ بسته حمایتی کمکهای مومنانه خیرین جهت نیازمندان در قالب طرح مواسات ، پویش همدلی و طرح دست یار خبر داد.


توزیع ۱۰۶۰ بسته حمایتی کمک های مومنانه خیرین جهت نیازمندان
به گزارش فرتاک نیوز،

 دکتر فرزین معتمدی اظهار داشت : پیرو تاکیدات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مبنی بر فرهنگی همدلی ، باهم بودن و برای هم بودن و کمک های مومنانه به اقشار آسیب پذیر و خانواده هایی که شغل آنها به واسطه ویروس کرونا متاثر گردیده است ، جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه ۱۰۶۰ بسته حمایتی کمکهای مومنانه خیرین جهت نیازمندان در قالب طرح مواسات ، پویش همدلی و طرح دست یار به  مبلغ سه میلیاد و دویست میلیون ریال اقلام غذایی شامل برنج ، روغن ، کنسروجات و ... با بهترین کیفیت جهت اهداء به خانواده های نیازمند خریداری نموده است .

photo_2020-06-01_16-19-05

photo_2020-06-01_16-19-10

وی گفت : ارزش ریالی هر بسته حمایتی بالغ بر سه میلیون ریال می باشد که هفته آینده در بین نیازمندان شناسایی شده در کل استان توزیع خواهد شد .

دکتر فرزین معتمدی خاطر نشان کرد : خانوار های نیازمند با مددکاری صورت گرفته شناسایی شده و این کمک ها با رعایت حفظ کرامت ، شان و منزلت این عزیزان در بین آنها توزیع خواهد شد .

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه در ادامه گفت : بسته بندی اقلام فوق توسط داوطلبان عزیز جمعیت هلال احمر با رعایت کلیه پروتکل های  بهداشتی صورت گرفته که جای تقدیر و تشکر دارد .

وی در پایان ضمن تشکر از خیرین استان گفت : این طرح با حمایت مردم و خیرین عزیز ادامه داشته و جمعیت هلال احمر به عنوان امانت دار این عزیزان اعلام میدارد که این کمک ها با شفاف سازی کامل به دست نیازمندان واقعی خواهد رسید .

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۳۹۳۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان