//
کدخبر: ۲۶۳۹۰۷ //
استاندار کرمانشاه در ستاد مدیریت بحران و مقابله با کرونا عنوان کرد؛

ممنوعیت ورود به منطقه اورامانات از ساعت ۱۴ فردا / حضور بیشتر از ۱۰ نفر در مراسم تشییع ممنوع است

استاندار کرمانشاه در ستاد مدیریت بحران و مقابله با کرونا از ممنوعیت ورود افراد غیر بومی به منطقه اورامانات از ساعت ۱۴ فردا خبر داد و گفت: اماکن گردشگری این مناطق هم در ایام یاد شده تعطیل خواهند بود.

ممنوعیت ورود به منطقه اورامانات از ساعت ۱۴ فردا / حضور بیشتر از ۱۰ نفر در مراسم تشییع ممنوع است
به گزارش فرتاک نیوز،

ستاد مدیریت و‌مقابله با کرونا با حضور دکتر جان بابایی معاون درمان وزیر بهداشت و به ریاست مهندس بازوند استاندار کرمانشاه امروز در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد.

مهندس هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه در این جلسه اظهار داشت: شرایط استان کرمانشاه مطلوب نیست و از مردم تقاضا داریم مشارکت و همکاری لازم را در جلوگیری از شیوع ویروس کرونا داشته باشند.

وی گفت: این بیماری قابل درمان نیست ولی قابل مدیریت است ومردم می توانند با رعایت پروتکل های بهداشتی از روند صعودی این بیماری جلوگیری کنند.

 بازوند در ادامه افزود: کمبود ماسک در استان وجود دارد و از معاونت اقتصادی استانداری و رییس سازمان صمت استان توقع داریم وقت بگذارند و قضیه ماسک را به هرقیمتی که شده حل کنند و در صورت امکان از گروه‌های جهادی، خیاط ها و اصناف کمک بگیرند.

photo_2020-06-01_12-49-16

 استاندار کرمانشاه گفت: از فردا ساعت ۱۴ بعد از ظهر منطقه اورامانات به مدت سه و نیم روز تعطیل است و اگر افراد غیر بومی قصد سفر به این مناطق را دارند به دلیل ممنوعیت اجازه ورود داده نخواهد شد، همچنین مناطق گردشگری اورامانات نیز در این سه روز تعطیل خواهد بود.

  مدیر ارشد استان تصریح کرد: شهرداران و فرمانداران موظفند با اقنا سازی و اطلاع رسانی از تجمعات جلوگیری کنند و این موضوع را حل نمایند و با نظارت بر مراسم تشییع و تدفین ممنوعیت تجمع را اعلام کنند و حداکثر باید ۱۰ نفر در این مراسمات حضور داشته باشند همچنین امکان برگزاری مراسم ختم نیز در مساجد وجود ندارد.

بازوند در ادامه خاطر نشان کرد: کلیه آبدارخانه های ادارات نیز تعطیل خواهند بود و متقاضیان ورود به ادارت باید با ماسک وارد شوند.

وی در پایان با اشاره به کمبود پارچه ماسک در استان افزود: کمبود پارچه برای تولید ماسک را حل و فصل خواهیم کرد و با جایگزینی پارچه دیگری مشکل کمبود ماسک در استان مرتفع خواهد شد.

خبرنگار:طیبه دولت آبادی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۳۹۰۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان