//
کدخبر: ۲۶۳۸۲۳ //
رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان کرمانشاه:

بانک ها در سال جهش تولید؛ اولویت اعطای تسهیلات را به واحدهای تولیدی شناسنامه‌دار اختصاص دهند

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان کرمانشاه در یازدهمین جلسه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید از همکاری و تعامل بانک‌های استان با واحدهای تولیدی در زمینه پرداخت تسهیلات در سال ۹۸ خبر داد.


 بانک ها در سال جهش تولید؛ اولویت اعطای تسهیلات را به واحدهای تولیدی شناسنامه‌دار اختصاص دهند
به گزارش فرتاک نیوز،

 محسن دارابی رییس سازمان صمت استان کرمانشاه  اظهار داشت :بانکها در سال جهش تولیداولویت اعطای تسهیلات را به واحدهای تولیدی دارای برند و شناسنامه اختصاص دهند.

رئیس سازمان صمت استان با بیان مطالب فوق افزود:ضمن اینکه باهمکاری بانک های استان بخش عمده ای از تسهیلات بانکی  به منظور احیای بنگاه های اقتصادی غیر فعال و نیمه فعال اختصاص یافته،اما نباید  ازواحدهای تولیدی سرپا و موفق متقاضی دریافت سرمایه در گردش  غفلت کنیم.

دبیر کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در ادامه تاکید کرد: واحدهای تولیدی که در استان فعالیت دارند در زمینه‌های مختلف از جمله سیمان، کاشی و سرامیک، مواد غذایی ، پتروشیمی و ... در زمره واحدهای برتر کشوری قرار دارند که باید متناسب با آن از طرف ما مورد حمایت قرار گیرند.

یازدهمین جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید با حضور دکتر حاتمی؛ معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه، مهندس دارابی؛ رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان کرمانشاه،دکتر قبادی؛ مدیرکل دفتر جذب سرمایه گذاری استانداری کرمانشاه و جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی استان و تعدادی از مدیران تشکل های خصوصی در سالن جلسات شهدای دولت برگزار شد.

شرکت ایلیا ذرت سبز،فرش زاگرس و شرکت تولیدی و تجاری آریان سرنگ سه واحد تولیدی بودند که مشکلات آنها در این جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفت و تصمیمات لازم در جهت رفع مشکلات این واحدهای تولیدی اتخاذ شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۳۸۲۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان