//
کدخبر: ۲۶۳۲۷۶ //

ابتلای ۵۸۸ خوزستانی به کرونا/ شناسایی بیماران در مرحله اولیه

اهواز- سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اهواز ضمن تأکید بر شناسایی بیماران کرونایی در مرحله اولیه در خوزستان، گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته، ۵۸۸ مورد ابتلای قطعی به کووید – ۱۹ در خوزستان شناسایی شد.

ابتلای ۵۸۸ خوزستانی به کرونا/ شناسایی بیماران در مرحله اولیه
به گزارش فرتاک نیوز،

علی احسان پور ظهر چهارشنبه در رابطه با آخرین آمار مبتلایان به کووید – ۱۹ در استان خوزستان، اظهار کرد: با تلاش‌های شبانه‌روزی کارشناسان مراکز بهداشتی و درمانی، از دیروز تا امروز (۶ لغایت ۷ خرداد) ۵۸۸ مورد ابتلای قطعی به کووید – ۱۹ در خوزستان شناسایی شد.

وی افزود: از مجموع ۵۸۸ بیمار جدید، ۴۴۹ بیمار با نظارت مستمر کارشناسان مرکز بهداشت در قرنطینه خانگی و ۱۳۹ بیمار نیز بستری شدند که این امر نشان می‌دهد با گسترش نظام غربالگری، بیش از ۷۵ درصد بیماران در مراحل اولیه شناسایی می‌شوند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اهواز بیان کرد: با احتساب این ۵۸۸ نفر، شمار مبتلایان به کووید – ۱۹ در خوزستان به ۱۲ هزار و ۲۰۸ نفر افزایش یافته است.

احسان پور تصریح کرد: در حال حاضر ۸۶۴ بیمار در بیمارستان‌های خوزستان تحت درمان هستند و با تلاش‌های مدافعان سلامت مردم تاکنون ۱۰ هزار و ۸۶۴ بیمار پس از بهبودی از مراکز درمانی استان ترخیص شدند.

وی گفت: متأسفانه در شبانه‌روز گذشته، ۱۷ نفر از مبتلایان به این بیماری، جان خود را از دست دادند تا تعداد فوت‌شدگان ناشی از کرونا به ۴۹۸ نفر در استان برسد.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اهواز در پایان تأکید کرد: به محض دریافت اطلاعات دقیق محل سکونت افراد جدید شناسایی شده، آمار تفکیکی اعلام خواهد شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۳۲۷۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان