//
کدخبر: ۲۶۲۷۲۱ //

اقدامات امنیت آفرین پلیس کرمانشاه در هفته ای که گذشت

انتخاب رئیس پلیس جدید آگاهی استان، کشف بیش از 147 هزار عدد داروی قاچاق، دستگیری سارقان طلاجات مردم و کشف 3 میلیون دینار ارز غیرمجاز از مهمترین اقدامات پلیس در راستای امنیت بخشی به جامعه طی هفته گذشته (27 اردیبهشت تا دوم خرداد) بود.

اقدامات امنیت آفرین پلیس کرمانشاه در هفته ای که گذشت
به گزارش فرتاک نیوز،

فرمانده انتظامی استان از دستگیری یک سارق حرفه ای در شهرستان اسلام آبادغرب و کشف مقدار زیادی طلاجات از مخفیگاه وی به ارزش 10 میلیارد ریال خبر داد.

سردار "علی اکبر جاویدان" اظهار داشت: این فرد توسط کارآگاهان پلیس آگاهی اسلام آبادغرب دستگیر و در بازجویی ها به ارتکاب 7 فقره سرقت طلاجات مردم اعتراف کرد.

وی همچنین از شناسایی 3 مالخر که اقدام به خرید طلاجات و سکه های سرقتی می کردند، خبر داد.

44 کیلوگرم مواد مخدر در کنگاور کشف شد

سرهنگ "عزیز الهیاری" فرمانده انتظامی کنگاور از کشف 44 کیلوگرم ماده مخدر تریاک در این شهرستان خبر داد و گفت: یک نفر در این راستا دستگیر و یک دستگاه خودرو نیز توقیف شد.

وی تصریح کرد: ماموران ایستگاه بازرسی شهید زنگنه کنگاور پس از بی توجهی راننده خودرو به فرمان ایست پلیس با استفاده از قانون به کار گیری سلاح، لاستیک خودرو را پنچر و موفق به توقیف آن شدند.

کشف 5 میلیارد ریال کالای قاچاق در کرمانشاه

فرمانده انتظامی استان از کشف 729 عدد انواع لوازم یدکی قاچاق خودروهای خارجی به ارزش 5 میلیارد ریال در شهر کرمانشاه خبر داد.

سردار "علی اکبر جاویدان" افزود: علاوه بر این کشفیات، یک نفر دستگیر و یک دستگاه خودروی وانت نیسان نیز توقیف شد.

 رئیس پلیس جدید آگاهی کرمانشاه انتخاب شد  

مراسم تکریم و معارفه رئیس پلیس آگاهی استان برگزار و با تقدیر از زحمات سرهنگ "محمدرضا امیری"، سرهنگ "پرویز نظری" به عنوان رئیس جدید این مجموعه انتخاب شد.

سردار "علی اکبر جاویدان" فرمانده انتظامی استان در این مراسم از پلیس آگاهی به عنوان یکی از کاربردی ترین و کلیدی ترین پلیس های تخصصی در سطح ناجا یاد کرد و گفت: گستردگی حوزه کاری این پلیس به گونه ایست که کارکنان آنها در طول سال ماموریت های زیادی را انجام می دهند.

وی با بیان اینکه کاراگاهان پلیس آگاهی نقش بسیار مهمی در تامین امنیت جامعه و مقابله با مجرمان و افراد خلافکار دارند، افزود: بسیاری از جرائم ریز و درشت توسط کارکنان زحمتکش این پلیس کشف  و اقدامات لازم بعدی صورت می گیرد.

سردار جاویدان خاطرنشان کرد: یکی از مهمترین برنامه های پلیس آگاهی استان طی سال های اخیر مبارزه با پدیده قاچاق بود که با اهتمام رئیس و کارکنان آن، سال گذشته شاهد رشد 35 درصدی کشفیات بودیم.

 کشف بیش از 147 هزار عدد داروی قاچاق در اسلام آبادغرب

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کشف 147 هزار و 513 عدد انواع داروی قاچاق در شهرستان اسلام آبادغرب و دستگیری یک نفر در این رابطه خبر داد.

سردار "علی اکبر جاویدان" اظهار داشت: ماموران یگان امداد اسلام آبادغرب حین گشت زنی در سطح شهر به شخصی که در حال بارگیری جعبه های دارویی در یک دستگاه وانت نیسان بود، مشکوک و در بازرسی از آن 147 هزار و 513 عددانواع دارو شامل قرص، شربت، پماد، سرم و لوازم پزشکی و بهداشتی کشف شد.

وی ارزش محموله دارویی و بهداشتی قاچاق کشف شده را طبق نظر کارشناسان 4 میلیارد ریال عنوان کرد.

 آتش سوزی 5 هکتار از مزارع کشاورزی سرپل ذهاب

سرهنگ "منوچهر رضایی" فرمانده انتظامی سرپل ذهاب اظهار داشت: پس از اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر وقوع آتش سوزی گسترده در سطح مزاع کشاورزی روستای الیاسی خلیفه حسین واقع در دهستان دشت ذهاب، تیمی از ماموران به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: پس از حضور ماموران مشخص شد 5 هکتار از اراضی کشاورزی روستا به علت نامعلوم دچار حریق شده است.

 پیرزن سارق با 22 فقره سرقت در دام پلیس پاوه  

سرهنگ "حیدر حق جویان" فرمانده انتظامی پاوه با اشاره به دستگیری یک پیرزن سارق در این شهرستان اظهار داشت: پس از شکایت تعدادی از اهالی روستاهای پاوه مبنی بر سرقت اموال منزلشان توسط پیرزنی که به بهانه دریافت کمک به آنها مراجعه کرده بود، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.  

وی ادامه داد: ماموران انتظامی پاوه با انجام تحقیقات گسترده و افزایش گشت های خود موفق به شناسایی سارق سالخورده شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی نسبت به دستگیری وی اقدام کردند.

سرهنگ حق جویان با بیان اینکه پیرزن سارق در حالی توسط پلیس دستگیر شد که حدود 100 گرم طلای سرقتی به همراه داشت، افزود: سارق دستگر شده در بازجویی ها به ارتکاب 22 فقره سرقت از اهالی روستاهای شهرستان پاوه به بهانه تکدی گری و دریافت کمک اعتراف کرد.

  3 میلیون دینار ارز قاچاق در قصرشیرین کشف شد

جانشین فرمانده انتظامی استان از کشف 3 میلیون دینار عراقی قاچاق در پایانه مرزی پرویزخان خبر داد و گفت: ماموران مستقر در پایانه مرزی پرویزخان حین گشتزنی به 2 نفر که بسته هایی در دست داشتند، مشکوک و آنها را مورد بازرسی قرار دادند.

سرهنگ "جمال سلمانی" اظهار داشت: در این بازرسی 3 میلیون دینار عراق معادل 420 میلیون ریال به همراه 380 میلیون ریال وجه نقد حاصل از فروش دینارها کشف شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۲۷۲۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان