//
کدخبر: ۲۵۹۲۴۵ //

کشف ۵۲۱ کیلو تریاک در کرمانشاه/دستگیری یک نفر و توقیف یک دستگاه خودرو

فرمانده انتظامی استان از کشف 521 کیلوگرم ماده مخدر تریاک در شهر کرمانشاه و با تلاش ماموران پلیس خبر داد.

کشف 521 کیلو تریاک در کرمانشاه/دستگیری یک نفر و توقیف یک دستگاه خودرو
به گزارش فرتاک نیوز،

 سردار "علی اکبر جاویدان" در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پس از اطلاع ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مبنی بر بارگیری یک دستگاه کامیون حامل مواد از استان های جنوب شرقی کشور به سمت کرمانشاه، رسیدگی به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران با انجام تحقیقات گسترده و شگردهای خاص پلیسی، مسیر حرکتی کامیون مورد نظر را شناسایی و با استقرار در محل مناسب پس از مشاهده در فرصتی مناسب نسبت به توقیف آن اقدام کردند.

سردار جاویدان تصریح کرد: در بازرسی از کامیون مورد نظر 521 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و راننده آن نیز دستگیر و تحویل مراجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه یادآور شد: کار شناسایی و دستگیری سایر عوامل مرتبط با این محموله با جدیت از سوی پلیس ادامه دارد.

وی در ادامه به کشف حدود 671 کیلوگرم انواع مواد از ابتدای سال جاری تاکنون اشاره و اظهار کرد: این مقدار کشفیات در مقایسه با مدت مشابه سال قبل که 444 کیلوگرم بوده است 51 درصد رشد نشان می دهد.

سردار جاویدان گفت: در این مدت 385 خرده فروش، 26 قاچاقچی، 2 نفر حمل کننده مواد مخدر و 55 نفر معتاد توسط پلیس دستگیر و ۶ باند نیز منهدم شده اند.

4100

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۵۹۲۴۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان