//
کدخبر: ۲۵۶۱۹۸ //

ناکامی برادران آدم ربا در کرمانشاه/آزادی گروگان و دستگیری یکی از آدم ربایان

فرمانده انتظامی استان از ناکام ماندن نقشه 2 برادر در یکی از روستاهای شهرستان کرمانشاه برای ربودن گروگان خود خبر داد.

ناکامی برادران آدم ربا در کرمانشاه/آزادی گروگان و دستگیری یکی از آدم ربایان
به گزارش فرتاک نیوز،

سردار "علی اکبر جاویدان" اظهار داشت: پس از اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر یک فقره آدم ربایی در روستای تبرآباد کرمانشاه، ماموران پاسگاه قزانچی به سرعت وارد عمل شدند.

وی ادامه داد: بر اساس اطلاعاتی که فرد تماس گیرنده در اختیار پلیس 110 قرار بوده بود فرد آدم ربا با سوار کردن شخصی دیگر در خودروی پژوپارس از روستای یاد شده به سمت قزانچی حکت می کرد که ماموران این پاسگاه به سرعت با اجرا کردن طرح مهار موفق به شناسایی خودروی مذکور شده و پس از حدود هفت کیلومتر تعقیب و گریز آن را مهار کردند.

سردار جاویدان با اشاره به نجات گروگانگیر از دست آدم ربا، افزود: این فرد پس از آزادی به پلیس گفت که مبلغ 450 میلیون ریال به فرد آدم ربا و برادرش بدهی دارد و آنها به همین دلیل نقشه روبودنش را کشیده اند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: گروگان آزاد شده در ادامه اظهارات خود عنوان کرد که برادر فرد آدم ربا نیز در انجام این کار نقش داشته و هم اکنون در خانه باغی حوالی قزانچی حضور دارد.

وی گفت: ماموران با دریافت این اطلاعات و پس از هماهنگی با مقام قضائی به سرعت به محل یاد شده مراجعه اما تعدادی از کارگرانی که مشغول به کار بودند عنوان کردند که شخص مورد نظر دقایقی قبل محل را ترک کرده است.

سردار جاویدان با اشاره به تشکیل پرونده ای در این خصوص گفت: تلاش برای دستگیری دیگر عامل آدم ربایی با جدیت از سوی پلیس ادامه دارد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه همچنین از کشف یک قبضه اسلحه کلت به همراه 4 عدد فشنگ مربوط به آدم ربایان در داخل خودروی پژو پارس آنها خبر داد.

وی در پایان گفت: پلیس قاطعانه با افرادی که بخواهند نظم و امنیت عمومی را با مخاطره مواجه کنند برخورد و اجازه عرض اندام به آنها را نخواهد داد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۵۶۱۹۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان