//
کدخبر: ۲۶۲۳۳۵ //

‍ ‍ ایجاد زنجیره ارزش پوشاک می‌تواند زمینه ساز تحول این صنعت در استان باشد

جلسه بررسی زنجیره ارزش پوشاک استان به ریاست دکتر حاتمی معاون اقتصادی اسناندار و با حضور باباخانی مدیرکل امور اقتصادی، محمدی مدیرکل فنی و حرفه‌ای و فعالان حوزه پوشاک برگزار شد.

‍ ‍ ایجاد زنجیره ارزش پوشاک می‌تواند زمینه ساز تحول این صنعت در استان باشد
به گزارش فرتاک نیوز،

دکتر هدایت حاتمی در این جلسه گفت: امروزه یکی از زنجیره‌های ارزش مزیت دار، اشتغالزا و سودآور در جهان و در کشور  صنعت پوشاک است.

photo_2020-05-20_16-45-23

وی افزود: ما هم با علم به این مزیت‌ها، برای تقویت و توسعه این زنجیره اهتمام جدی داریم و در سال گذشته نیز چند کارگاه تولید پوشاک با حمایت کمیته امداد و سازمان فنی و حرفه‌ای راه‌اندازی شد و در تلاش هستیم که این حوزه را بیشتر از این توسعه بدهیم.

معاون استاندار افزود: اینکه می‌گوییم کرمانشاه می‌تواند به یکی از قطب‌های مهم حوزه پوشاک تبدیل شود ادعا نیست و کسانی که با ظرفیت‌های این استان آشنایی دارند بر روی این مسئله اذعان دارند و اگر بتوانیم تمام ظرفیت‌های این حوزه استفاده بکنیم قطعا به جایگاه مورد نظر خواهیم رسید.

وی با اشاره به عزم جدی استان برای تحول در صنعت پوشاک بیان داشت: ما مصمم هستیم که با محوریت بخش خصوصی بخشی از نیازهای استان در زمینه تولید پارچه لباس نظامی، مانتوی مدارس، لباس‌های بهداشتی و ...در قالب ایجاد ۲۰تا ۳۰ کارگاه تولیدی  را برطرف کنیم و در این راستا از هرگونه سرمایه گذاری داخلی و خارجی در استان حمایت می‌کنیم.

دکتر حاتمی در پایان گفت: زنجیره ارزش پوشاک به عنوان یکی از ۴۰ زنجیره مزیت دار استان تشکیل شده و در آن افراد صاحب نظر و تحصیلکرده در بحث پوشاک حضور دارند که امیدواریم با هم‌اندیشی و برنامه‌ریزی لازم بتوانیم کرمانشاه را به جایگاه واقعی خود در این زمینه برسانیم و بدون شک ‍ ایجاد زتجیره ارزش پوشاک می‌تواند زمینه ساز تحول این صنعت در استان باشد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۲۳۳۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان