//
کدخبر: ۲۶۰۵۴۹ //
‍ مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه اعلام کرد:

اجرای بیش از ۱۶ هزار و ۷۰۰ نفر ساعت آموزش در شرکت گاز استان کرمانشاه در سال ۹۸

در سال 98 و در راستای ارتقای دانش و توسعه توانایی های فردی و سازمانی کارکنان شرکت و تعامل با دانشگاه ها و سایر مراکز آموزشی، تعداد 57 دوره آموزشی به میزان 16764 نفر ساعت برنامه ریزی و اجرا شده است.

اجرای بیش از 16 هزار و 700 نفر ساعت آموزش در شرکت گاز استان کرمانشاه در سال 98
به گزارش فرتاک نیوز،

 سیروس شهبازی مدیرعامل شرکت گاز استان ضمن بیان مطلب فوق، اظهار کرد: از این میزان، 41 دوره ازسری دوره های مربوط به افزایش مهارت های شغلی و 16 دوره از دوره های بهبود مدیریت بوده که 3688 نفر ساعت مربوط به آموزش مدیران و 13076 نفر ساعت مربوط به آموزش کارکنان رسمی و قرارداد مستقیم است.

وی ادامه داد: سرانه آموزش مدیران مطابق آمار برابر با 74 ساعت و سرانه آموزش کارکنان رسمی  برابر با 64 ساعت است، این در حالی است که سهم آموزش کارکنان قرارداد مستقیم  3415 نفر ساعت بوده که معادل 38 ساعت سرانه آموزش می باشد.

این مقام مسئول یاد آور شد: شرکت گاز استان کرمانشاه در راستای تعالی سازمانی و با هدف اثر بخشی فعالیت های آموزشی ضمن اقدام به پیاده‌سازی و استقرار سیستم مدیریت آموزش ISO:10015:2019 و اخذ آخرین ورژن گواهینامه مذکور به منظور صرفه‌جویی در هزینه‌ها و استفاده بهینه از زمان با همکاری آموزش شرکت ملی گاز ایران اقدام به برگزاری دوره های مجازی جهت کارکنان به میزان 382 نفر ساعت کرده و همچنین در راستای آموزش پرسنل پیمانکاری با همکاری اداره کل فنی و حرفه ای استان، اقدام به ایجاد و تجهیز کارگاه آموزشی در محل اداره فنی و حرفه ای نیز کرده که تاکنون تعداد 250 نفر از نیروهای پیمانکاری معادل 9000 نفر ساعت، دوره های مختلف آموزشی را در این کارگاه گذرانده اند.

وی درخاتمه عنوان کرد: این شرکت در راستای تعامل صنعت و دانشگاه اقدام به پذیرش 54 نفر کارآموز از دانشگاه ها و سایر مراکز آموزشی کرده که این افراد میزان 10800 نفر ساعت آموزش را در واحدهای مختلف شرکت طی کرده اند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۰۵۴۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان