//
کدخبر: ۲۶۲۱۵۹ //

‍ نشست مشترک مدیرکل و معاونین بهزیستی استان کرمانشاه با مسئولان موسسه خیریه کنشگران توسعه پارس

نشست مشترک مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه و معاونین این اداره کل با مسئولان موسسه خیریه کنشگران توسعه پارس در راستای معرفی خدمات و عملکرد این موسسه در استان کرمانشاه و دریافت پیشهادات بهزیستی در راستای ادامه فعالیت ها برگزار شد.

‍ نشست مشترک مدیرکل و معاونین بهزیستی استان کرمانشاه با مسئولان موسسه خیریه کنشگران توسعه پارس
به گزارش فرتاک نیوز،

دکتر فاطمه رضوان مدنی در این نشست ضمن خوشامدگویی به مدعوین، اظهار داشت: تمام تلاش ما در بهزیستی انجام اقدامات مثبت و سازنده برای کمک به مردم است و با تمام توان همکاری لازم را با خیرین در راستای رفاه مددجویان تحت پوشش خواهیم داشت.

photo_2020-05-19_15-31-45

وی افزود: بیش از 164 هزار مددجو تحت پوشش بهزیستی در استان کرمانشاه داریم و بیش از 15 هزار نفر نیز پشت نوبت دریافت خدمات هستند.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه با بیان اینکه ما در مراکز نگهداری مددجویان تحت پوشش با کمبود نیرو مواجه هستیم، گفت: خیرین در این زمینه نیز می توانند با خدمات داوطلبانه خود یاور بهزیستی باشند و بخش خصوصی نیز می تواند برای کمک به رفع مشکلات مددجویان نقش مهمی داشته باشد.

دکتر رحمانی مدیر موسسه خیریه کنشگران توسعه پارس نیز با تشریح خدمات موسسه در زمینه های مختلف پیشگیری ، آموزش ، آگاه سازی ،توانمند سازی زنان و کودکان آسیب دیده ، ارتقای کیفیت زندگی افراد ، بهداشت جسمانی و روانی و سودآموزی کودکان کار و خیابان، گفت: ما به دنبال ایجاد یک تعامل مناسب با بهزیستی و دیگر دستگاه های مرتبط برای رفع آسیب های اجتماعی هستیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۲۱۵۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان