//
کدخبر: ۲۶۰۶۵۴ //

عقد تفاهم نامه همکاری مدیریت مصرف برق با مراکز نظامی و انتظامی استان کرمانشاه

تفاهم نامه همکاری مدیریت مصرف برق با مراکز نظامی و انتظامی استان کرمانشاه بسته شد

به گزارش فرتاک نیوز،

در نشستی که باحضور مهندس مرآتی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه و سرهنگ مرادی جانشین سپاه استان کرمانشاه، به میزبانی سپاه ناحیه استان کرمانشاه برگزار گردید، تفاهم نامه طرح پیک سایی (مدیریت مصرف برق) با همکاری مراکز نظامی و انتظامی امضا شد.

 در این جلسه که باحضور مهندس امید علی مرآتی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه، سرهنگ مرادی جانشین سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه، امیر طاهری جانشین قرارگاه غرب نزاجا، سرهنگ شهبازی معاون مهندسی انتظامی استان کرمانشاه به همراه جمعی از فرماندهان و مدیران برگزار شد، باتوجه به منویات مقام معظم رهبری «مدظله العالی» در سال جهش تولید، بر لزوم همکاری و هماهنگی طرفین تاکید شد.

مهندس مرآتی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه، با بیان اینکه کاهش مصرف برق در ساعات اداری و با همکاری سازمان بسیج مهندسین یکی از موارد این تفاهم نامه است، گفت: با استفاده از مولدهای موجود در مراکز نظامی و انتظامی می توان در ساعات پیک مصرف برق در تابستان که از ساعات ۱۳ الی ۱۷ است، برق مراکز فوق از طریق دیزل ژنراتور تامین گردد.

وی با اشاره به نقش موثر سازمان بسیج مهندسین صنعتی سپاه استان کرمانشاه که مسئولیت هماهنگی بین این شرکت و مراکز نظامی و انتظامی را برعهده دارد، درخصوص پاداش های مقرر و تعهدات این شرکت اظهار داشت: مطابق برنامه ابلاغی شرکت توانیر و متناسب با سطح همکاری مشترکین، مشوق هایی از قبیل تهاتر بخشی از بدهی های برق مصرفی در قبال تولید و سرویس های دیزل ژنراتورها درنظر گرفته شده است.

در پایان نیز سرهنگ مرادی جانشین سپاه استان کرمانشاه، بر اجرایی نمودن این طرح به همراه دلایل توجیهی آن تاکید نمود و اظهار امیدواری کرد که ادامه همکاری ها در این زمینه باعث جهش تولید در اقتصاد کشور شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۰۶۵۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان