//
کدخبر: ۲۵۸۲۵۶ //

اعطای وام حمایتی به مالکان خودروهای خسارت‌دیده از سیل‎ داورزن

آستان قدس رضوی به منظور حمایت از خانواده‌های سیل‌زده شهرستان داورزن، به مالکان خودروهای آسیب‌دیده وام اعطا می‌کند.

اعطای وام حمایتی به مالکان خودروهای خسارت‌دیده از سیل‎ داورزن
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از آستان نیوز، مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در خراسان رضوی در خصوص جزئیات اجرای این طرح حمایتی آستان قدس، گفت: طبق این طرح، به 14 صاحب خودرو اهل روستای آبرود که در جریان سیل شدید اخیر متحمل ضرر و زیان شده‌اند، وام پرداخت می‌شود.

امین بهنام اظهار کرد: مقرر شده به این خانواده‌ها مبلغ 30 میلیون تومان وام قرض‌الحسنه با بازپرداخت40 ماهه اعطا شود.

وی همچنین با بیان اینکه روستای سیل‌زده بهانگر از توابع شهرستان داورزن در جریان سیل کاملاً از بین رفته است، افزود: طبق هماهنگی‌های صورت گرفته میان آستان قدس رضوی و کمیته امداد امام خمینی(ره)، برای احداث خانه این روستاییان اقدام می‌شود.

مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در خراسان رضوی با ذکر دیگر طرح‌های حمایت از سیل‌زدگان این مناطق، عنوان کرد: طی چند روز اخیر، محموله‌ای به ارزش 30 میلیون تومان از اقلام مورد نیاز سیل‌زدگان به چهار روستای سیل‎زده بهانگر، آبرود، سویز و مهر داورزن ارسال شده و علاوه بر آن، روستائیان از یک هزار پرس غذای متبرک حضرت رضا(ع) متنعم شده‌اند.

بهنام یادآور شد: در این مدت، خادمیاران رضوی برای عملیات لایروبی گل‎ولای از منازل روستایی دست به‌کار شده‌اند، ضمناً پس از ارزیابی‌های اولیه، لایروبی و بهسازی استخر ذخیره آب کشاورزان منطقه به‌مبلغ 20 میلیون تومان در دستور کار قرار گرفته است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: فارس
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۵۸۲۵۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان