//
کدخبر: ۱۷۶۳۵۹ //

دومین محموله کمک‌های مردم کردستان برای سیل‌زدگان شمال ارسال می‌شود

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی کردستان گفت: دومین محموله کمک‌های مردم این استان برای سیل‌زدگان شمال کشور شنبه هفته آینده ارسال می‌شود.

دومین محموله کمک‌های مردم کردستان برای سیل‌زدگان شمال ارسال می‌شود
به گزارش فرتاک نیوز،

محمدرسول شیخی‌زاده، با اشاره به وقوع سیل در برخی نقاط کشور و تمهیدات استان کردستان در زمینه جمع‌آوری کمک‌های مردمی به سیل‌زدگان، اظهار کرد: برای جمع‌‌آوری کمک‌های مردمی، پایگاه‌های جمع‌‌آوری از سوی کمیته امداد و هلال احمر استان برپا شده است.

وی خاطرنشان کرد: به همین منظور 10 پایگاه توسط کمیته امداد کردستان در میادین اصلی 10 شهرستان استان برپا شده که با استقبال خوب مردم مواجه شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی کردستان افزود: نخستین کاروان کمک به مردم سیل‌زده استان گلستان طی روزهای اخیر توسط مجموعه استانداری، هلال احمر، سازمان‌های مردم‌نهاد، شرکت ایستک و .. ارسال شد.

وی عنوان کرد: دومین کاروان کمک به سیل‌زدگان نیز حاوی کمک‌های نقدی و غیرنقدی شامل بسته‌های خوراکی، پتو و موارد موردنیاز نیز روز شنبه هفته آینده به استان گلستان ارسال خواهد شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی کردستان همچنین از آمادگی کامل کمیته امداد برای مقابله با بحران‌های احتمالی با توجه به احتمالاتی که در بحث وقوع سیل در استان داده شده خبر داد و گفت: کمیته امداد در تمام شهرستان‌های استان در آماده‌باش کامل به سر می‌برند و تمهیدات لازم برای اسکان مددجویانی که در معرض خطر سیل‌زدگی قرار بگیرند اتخاذ شده است.

شیخی‌زاده اضافه کرد: مرخصی تمام پرسنل در مرکز استان و سایر شهرستان‌ها لغو شده است تا در صورت بروز هر نوع مشکلی به خانواده مددجویان کمک کنند.

وی در ادامه به اقدامات حمایتی قبل از ورود به سال جدید از سوی این نهاد به مددجویان زیرپوشش هم اشاره کرد و گفت: معادل یک ماه حقوق به تمام خانوارهای زیرپوشش این نهاد عیدی پرداخت شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی کردستان یادآور شد: در جشن نیکوکاری نیز 2 میلیارد و 600 میلیون تومان کمک‌های نقدی و غیرنقدی از مردم جمع‌آوری و به صورت بسته‌های حمایتی در بین مددجویان توزیع شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: فارس
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۷۶۳۵۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان