//
کدخبر: ۲۵۶۹۷۸ //
استاندار کرمانشاه:

طرح جدید غربالگری کرونا برای مراقبت بیشتر از سلامت مردم اجرا می شود

استاندار کرمانشاه با اشاره به آغاز شیوه های جدید غربالگری در کشور گفت: در این طرح تمامی ارتباطات اجتماعی مبتلایان با سایر افراد جامعه بررسی و مراقبت های بیشتری انجام خواهد شد.


طرح جدید غربالگری کرونا برای مراقبت بیشتر از سلامت مردم اجرا می شود
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری کرمانشاه؛ « هوشنگ بازوند» گفت: در جلسه ستاد ملی کرونا که امروز یکشنبه ( 31 فروردین)  به صورت ویدئو کنفرانس و به ریاست دکتر روحانی برگزار شد؛ تصمیمات جدیدی برای کنترل و مبارزه با شیوع کرونا اتخاذ و مقرر شد با رعایت پروتکل های بهداشتی فعالیت کسب و کارهای کم خطر و با ریسک متوسط ادامه داشته باشد.

استاندار کرمانشاه افزود: شرایط مراقبت های بهداشتی و توصیه های ارائه شده تا پایان اردیبهشت تمدید و از مردم هم تقاضا داریم در راستای کاهش ترددهای غیرضروری را در اولویت داشته و دستورالعمل های طرح فاصله گذاری هوشمند را رعایت نمایند.

مقام ارشد استان فعالیت مشاغل و کسب و کارهای فعال در بازارهای سرپوشیده و پاساژها را مشروط به رعایت دستورالعمل ابلاغی دانست و بیان داشت: در این مراکز مشاغل پرریسک تعطیل است و فعالیت سایر واحدها نیز تا ساعت 18 مجاز خواهد بود.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: کلیه دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی مانند آموزش و پرورش تا اطلاع ثانوی به لحاظ آموزش فیزیکی تعطیل است و کلاس ها به صورت غیرحضوری و مجازی برگزار خواهد شد، همچنین تشکیل کلاس های مقطع دکترا از اول اردیبهشت با رعایت دستورالعمل های بهداشتی بلامانع است.

بازوند به مصوبات شورای برنامه ریزی و توسعه استان اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: فعالیت های عمرانی با رعایت پروتکل های بهداشتی شروع خواهد شد و بر اساس پیوست جهش تولید در اسناد توسعه پروژه های اولویت دار تعیین و در این راستا اهتمام جدی صورت خواهد گرفت.

استاندار کرمانشاه ضرورت رعایت فاصله فیزیکی در وسایل حمل و نقل عمومی را به عنوان یکی از راهکاری کاهش شیوع کرونا یادآور شد و اظهارداشت: بر اساس تصمیم دولت اتوبوس های جدیدی به ناوگان حمل و نقل عمومی کلانشهرها نیز اضافه می شود.

وی در خاتمه گفت: در ماه مبارک رمضان امکان برگزاری تجمع و افطاری را در مساجد و اماکن متبرکه تا نیمه اول اردیبهشت نداریم و بر اساس پویش صورت گرفته از مردم درخواست داریم در طرح مواسات و همدلی به یاری نیازمندان و آسیب دیدگان معیشتی از شیوع این بیماری اهتمام ورزند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۵۶۹۷۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان