//
کدخبر: ۲۵۶۵۹۵ //
فرمانده انتظامی کرمانشاه خبر داد:

اعمال قانون ۱۵۸۸ دستگاه خودرو در طرح فاصله گذاری اجتماعی

فرمانده انتظامی استان از اعمال قانون و توقیف یک هزار و 588 دستگاه خودرو از ابتدای طرح فاصله گذاری اجتماعی تاکنون (هشتم تا بیست و هشتم فروردین) خبر داد.


اعمال قانون 1588 دستگاه خودرو در طرح فاصله گذاری اجتماعی
به گزارش فرتاک نیوز،

سردار "علی اکبر جاویدان" اظهار داشت: یک هزار و 174 دستگاه خودرو متخلف با اعمال قانون مشمول جریمه پنج میلیون ریالی شدند.

وی ادامه داد: همچنین از هشتم فروردین تاکنون که طرح فاصله گذاری اجتماعی توسط پلیس اجرایی شده 414 دستگاه خودرو نیز به مدت یک ماه توقیف و روانه پارکینگ شدند.

سردار جاویدان تصریح کرد: از دیگر اقدامات صورت گرفته می توان به پلمب یک هزار و 222 واحد صنفی متخلف که صاحبان آنها بنا بر مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا از تعطیلی داوطلبانه خودداری کرده بودند، اشاره کرد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه همچنین مبارزه با احتکار کالا را از دیگر برنامه های پلیس در ایام شیوع کرونا عنوان کرد و گفت: از ابتدای اسفند تاکنون 2 میلیون و 500 هزار عدد انواع ماسک، دستکش، محلول و ژل ضدعفونی کشف شده است.

وی ادامه داد: پلیس از همان ابتدای شیوع کرونا با همه توان و ظرفیت خود پای کار آمد و تاکنون نیز حدود 500 هزار لیتر مواد ضدعفونی برای گندزدایی معابر در سطح شهر کرمانشاه و چند شهرستان استان استفاده کرده است.

سردار جاویدان در پایان از عموم مردم خواست با ماندن در منزل و پرهیز از خروج غیرضروری از منزل به قطع زنجیره و انتقال بیماری کرونا کمک کنند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۵۶۵۹۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان