//
کدخبر: ۲۵۳۹۰۹ //
جانشین فرمانده انتظامی استان خبر داد:

اعمال قانون ۶۲۸ دستگاه خودرو متخلف در کرمانشاه

جانشین فرمانده انتظامی استان گفت: از ابتدای اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی تاکنون 628 دستگاه خودروی متخلف اعمال قانون و یا توقیف شده اند.

به گزارش فرتاک نیوز،

سرهنگ "جمال سلمانی" امروز در جلسه قرارگاه بهداشت و درمان انتظامی استان که در سالن جلسات دفتر فرماندهی برگزار شد، اظهار داشت: در مدت زمان اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی که از هشتم فروردین آغاز شده پلیس راه نسبت به توقیف 24 دستگاه خودرو و اعمال قانون برای 294 خودروی دیگر اقدام کرده است.

 

وی خاطرنشان کرد: در این مدت همچنین 5 هزار و 747 دستگاه خودرو نیز توسط پلیس راه به شهرهای محل سکونت عودت داده شدند.

 

سرهنگ سلمانی ادامه داد: ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی استان نیز در مدت زمان یاد شده نسبت به توقیف و اعمال قانون 310 دستگاه خودروی متخلف اقدام کرده اند.

 

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در ادامه از تداوم طرح فاصله گذاری اجتماعی تا 20 فروردین خبر داد و گفت: پلیس همچنان با قدرت و قاطعیت این طرح ملی را در کرمانشاه اجرایی می کند.

وی خاطرنشان کرد: در این طرح خودروهای غیربومی که در سطح شهرها و جاده های استان کرمانشاه تردد کنند علاوه بر اعمال قانون 5 میلیون ریالی، یک ماه نیز توقیف می شوند.

سرهنگ سلمانی همچنین از تداوم تعطیلی اصناف تا 20 فروردین خبر داد و گفت: ماموران پلیس نظارت بر اماکن عمومی به صورت مرتب و روزانه بازدیدهای لازم را در سطح شهر به عمل می آورند.

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه همچنین با قدردانی از تلاش های کارکنان پلیس در راستای مقابله با بیماری کرونا و اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی از همکاری آحاد مردم با پلیس نیز قدردانی و از انها خواست تا برای قطع زنجیره این بیماری از ترددهای غیرضروری اجتناب کنند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۵۳۹۰۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان