//
کدخبر: ۲۵۶۵۳۷ //
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه:

رانندگان حمل بار سربازان خط مقدم جنگ اقتصادی درحال حاضر هستند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیر شورای فرهنگ عمومی استان کرمانشاه ضمن تسلیت جان باختن راننده کامیون حمل بارهای اساسی گفت: رانندگان حمل بار، سربازان خط مقدم جنگ اقتصادی حال حاضر هستند.


رانندگان حمل بار سربازان خط مقدم جنگ اقتصادی  درحال حاضر هستند
به گزارش فرتاک نیوز،

بهرام فاضلی‌اظهار داشت: در شرایط کنونی و با شیوع ویروس کرونا، در کشور جبهه های مقاومت مختلفی از جمله مهترین آنها؛ کادر  درمان، صدا و سیما، واحدهای اطلاع رسانی و هشدارهای بهداشتی، حوزه رسانه و اخبار خبرنگاران، واحدهای تولیدی محصولات بهداشتی و شوینده، واحدهای تأمین و توزیع مایحتاج عمومی و کالاهای اساسی، راهنمایی و رانندگی، پلیس و...وارد عرصه مجاهدت ویژه ای شده است.

وی گفت:اما در این میان نمی توان از نقش پررنگ رانندگان ناوگان حمل‌‌ونقل عمومی بار چشم پوشی کرد که از طرفی مسئولیت حمل کالاهای مورد نیاز بهداشت و درمان به استان‌های مختلف را بر دوش می‌کشند و از طرف دیگر در همین شرایط حساس کنونی در راه حمل کالا‌های اساسی و ضروری و مایحتاج روزانه مردم ایران اسلامی تلاش می کنند.

فاضلی بیان کرد: رانندگان ناوگان حمل ونقل همچون سربازان خط مقدم، اقدام به جابجایی کالاهای اساسی به نقاط مختلف کشور با توجه به شرایط موجود می کنند که مردم مشکلی در تامین مایحتاج روزمره خود نداشته باشند و با توجه به شرایط خاص موجود، دغدغه کمتری داشته باشند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه با بیان اینکه تامین و توزیع کالاهای اساسی تعطیلی بردار نیست، اظهار کرد: اقلام موردنیاز مردم نیز با توجه به هماهنگی انجام شده با گمرک، حمل و نقل و راهداری کشور، نیروی انتظامی، راهنمایی و رانندگی کشور و... در تمام استان ها و شهرها به طور مناسب توزیع شده و این مهم صورت نمی گرفت مگر با تلاش شبانه روزی و همکاری صادقانه رانندگان حمل ونقل عمومی.

وی ادامه داد: این مهم نشان دهنده اهمیت فعالیت مستمر بخش تولید و تلاش های مجاهدانه تولید کنندگان و در پی آن رانندگان حمل ونقل عمومی کشورمان است که به عنوان پشتیبان میدان مقابله با کرونا با جان فشانی تمام در حال خدمت بی منت هستند و در تمام ایام تعطیل عید نیز فداکارانه لحظه ای کار را تعطیل نکردند و شیفت های مضاعف، خالصانه  با کار شبانه روزی تاکنون کارنامه درخشانی را ثبت نموده اند.

 فاضلی در پایان گفت: خوشبختانه آرامش کافی در این خصوص در همه جا دیده می شود  و این مایه افتخار همه دست اندرکاران بخش تولید و تامین ارزاق مردم و همچنین حمل و نقل عمومی است و مسلما با تدابیر اتخاذ شده این روند تداوم خواهد داشت.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۵۶۵۳۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان