//
کدخبر: ۲۵۶۳۴۴ //

‍ تخریب ۶۰ مورد ساخت و سازهای غیر مجاز در اراضی کشاورزی شهرستان کرمانشاه

60 مورد ساخت و ساز غیر مجاز در اراضی کشاورزی شهرستان کرمانشاه تخریب شد.

‍ تخریب 60 مورد ساخت و سازهای غیر مجاز در اراضی کشاورزی شهرستان کرمانشاه
به گزارش فرتاک نیوز،

مهندس شهرام آشتاب مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کرمانشاه اظهار ڪرد: در راستای اجرای مواد3 و 10 قانون حفظ ڪاربری اراضی زراعی و باغ ها تعداد 60 مورد دیوار ڪشی ـ فنس ڪشی ـ آلاچیق ـ جدول ڪشی ـ سڪوـ پی ڪنی و  ... از ساخت و سازهای غیر مجاز در مورخ 27 فروردین ماه 99 در دهستان های درودفرامان ( روستا های باغ فلڪ و سرارود) و سراب نیلوفر ( روستای عمرمل )  در اراضی کشاورزی شهرستان کرمانشاه قلع و قمع شد.

photo_2020-04-15_21-56-30

photo_2020-04-15_21-58-31

وی از نهادهای خدمات رسان از جمله ادارات آب، برق و گاز و... درخواست نمود تا به استناد قانون مذکور از ارائه خدمات به ساخت و سازهای فاقد مجوز در اراضی کشاورزی و باغ ها خودداری نمایند.

  مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کرمانشاه هرگونه تغییر ڪاربری اراضی را منوط به اخذ مجوز از ڪمیسیون مربوط در جهاد ڪشاورزی این شهرستان دانست و افزود: هر شخصی خارج از مجوز این ڪمیسیون اقدام به تغییر ڪاربری ڪند بر حسب قانون مجرم محسوب و علاوه بر قلع و قمع به پرداخت جزای نقدی از یڪ تا سه برابر بهای اراضی و باغات به قیمت روز با ڪاربری جدید بر اساس آراء مقام های محترم قضایی محڪوم خواهد شد.

 وی خطاب به مالڪان اراضی خارج از محدوده شهرگفت: قبل از هرگونه اقدام در مورد ساخت و ساز در اراضی زراعی و باغی هماهنگی های لازم را با جهادڪشاورزی انجام دهند تا علاوه بر حفظ اراضی ڪشاورزی و صدور مجوز برای افراد متقاضی و واجد شرایط از تخلف افراد سود جو جلوگیری به عمل آید.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۵۶۳۴۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان