//
کدخبر: ۲۵۶۲۳۴ //

تولید روزانه ۲ هزار ماسک توسط اوقاف کرمانشاه

مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان کرمانشاه از تولید روزانه 2 هزار ماسک توسط این اداره خبر داد.

تولید روزانه 2 هزار ماسک توسط اوقاف  کرمانشاه
به گزارش فرتاک نیوز،

حجت الاسلام و المسلمین محمد صالحی مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان گفت: به منظور لبیک گویی به فرامین مقام معظم رهبری مبنی بر #کمک_مومنانه و همچنین مقابله با شیوع بیماری کرونا، اداره کل اوقاف استان اقدام به راه  اندازی کارگاه تولید ماسک کرده است.

 وی افزود: این کارگاه در سه شیفت صبح، ظهر و شب از ساعت 7/30 لغایت 24 با حضور خواهران و برادران در فضایی کاملا استریل در یکی از ساختمان های موقوفه در حال فعالیت است.

مدیرکل اوقاف استان ادامه داد: :این کارگاه دارای مجوز از سوی دانشگاه علوم پزشکی بوده و استانداردهای لازم در آن چه از حیث نوع پارچه و چه فضای تولید رعایت شده است.

وی بیان داشت: این ماسک ها سه لایه بوده و در فاز اول روزانه 2000 عدد تولید می شود

حجت الاسلام و المسلمین صالحی اظهار داشت: ماسک های تولیدی در اختیار سیستم درمانی استان و همچنین مردم و نیازمندان قرار خواهد گرفت.

وی در ادامه در خصوص کارگاه تولید دستکش یکبار مصرف نیز گفت: به همت اداره کل اوقاف استان در بقعه متبرکه امامزاده ابراهیم طاقبستان توسط مرکز افق روزانه 5000 عدد دستکش نایلونی یکبار مصزف تولید و در اختیار مردم کم برخوردار قرار می دهد.

 مدیرکل اوقاف استان در پایان ابراز امیدواری کرد باتلاش کلیه دستگاه ها و نیروهای جهادی بتوانیم از این آزمون سربلند بیرون بیاییم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۵۶۲۳۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان