//
کدخبر: ۲۵۶۰۹۶ //

جهش چشمگیر در آمار ۲۴ ساعت گذشته مبتلایان به کروناویروس در خوزستان/ شناسایی ۷۷ مورد جدید

سخنگوی علوم پزشکی اهواز گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۷۷ مورد جدید ابتلا به کروناویروس در خوزستان شناسایی شدند که با احتساب موارد جدید، مبتلایان در خوزستان به ۱۲۶۸ مورد افزایش یافت.

جهش چشمگیر در آمار ۲۴ ساعت گذشته مبتلایان به کروناویروس در خوزستان/ شناسایی ۷۷ مورد جدید
به گزارش فرتاک نیوز،

علی احسانپور، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز دقایقی پیش در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۷۷ مورد جدید ابتلا به کروناویروس در خوزستان شناسایی شدند که با احتساب موارد جدید، مبتلایان در خوزستان به ۱۲۶۸ مورد افزایش یافت.

وی افزود: موارد جدید به تفکیک شامل ۲۳ مورد اهواز، ۲۳ مورد رامشیر، ۱۳ مورد ایذه، شهرستان‌هاب آبادان و کارون هر کدام ۳ مورد، ماهشهر، باوی، هویزه هر کدام ۲ مورد، شهرستان‌های شوشتر، شوش، بهبهان، حمیدیه، خرمشهر و هندیجان هر کدام یک مورد است.

احسانپور عنوان کرد: در حال حاضر ۱۹۳ بیمار در مراکز درمانی استان تحت درمان هستند و خوشبختانه ۹۳۵ بیمار با تلاش‌های شبانه‌روزی کادر درمان پس از بهبودی از بیمارستان‌های استان ترخیص شدند.

وی افزود: در حال حاضر ۲ آزمایشگاه در اهواز و یک آزمایشگاه در دزفول برای تشخیص کروناویروس فعال شده و نمونه‌ها از بیمارستان‌ها و مراکز جامع سلامت استان به این ۳ آزمایشگاه ارجاع داده می شوند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: فارس
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۵۶۰۹۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان