//
کدخبر: ۲۳۰۷۶۵ //

۷ کودک کرمانی بر اثر مصرف کیک آلوده راهی بیمارستان شدند

رئیس اورژانس کرمان از مسمومیت هفت کودک در کرمان و بافت خبر داد و گفت: در بسته‌بندی‌های کیک و کلوچه‌ها ارائه شده قرص وجود داشته است.

۷ کودک کرمانی بر اثر مصرف کیک آلوده راهی بیمارستان شدند
به گزارش فرتاک نیوز،

سیدمحمد صابری، با اشاره به اینکه تاکنون هفت کودک کرمانی با نشانه‌های مسمومیت و خواب‌آلودگی به اورژانس مراجعه کردند اظهار داشت: چهار کودک در کرمان و سه کودک در بافت به اورژانس مراجعه کردند.

وی با بیان اینکه خوشبختانه این بیماران با درمان سرپایی مرخص شدند گفت: بنا به اظهارات خانواده‌های این بیماران فرزندان آنها پس از خوردن کیک حالت مسمومیت و خواب‌آلودگی پیدا کردند.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی، مدیر حوادث و سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان با ابراز اینکه داخل این کیک و کلوچه‌های که به ما ارائه شده قرص بوده است افزود: اما همه این بسته‌بندی‌ها باز شده بوده و مشخص نیست که این قرص‌ها در کجا در داخل کیک و کلوچه‌ها گذاشته شده است.

وی با بیان اینکه کیک و کلوچه‌ها از شرکت‌های مختلف بودند افزود: خانواده‌ها قبل از استفاده از مواد خوراکی بسته‌بندی شده، از سلامت کامل محصول و محتویات بسته‌بندی شده آن، اطمینان حاصل کنند.

وی به صاحبان فروشگاه‌ها و مراکز عرضه‌کننده مواد خوراکی و آشامیدنی، توصیه کرد مواد خوراکی و آشامیدنی را مستقیماً از کارخانجات و نمایندگی‌های مجاز و شرکت‌های توزیع‌کننده معتبر، تامین کنند.

صابری افزود: بازرسان حوزه غذا و دارو و همچنین کارشناسان بهداشت محیط دانشگاه‌های علوم پزشکی استان، ضمن بازدید از کارخانجات و مراکز عرضه کننده مواد خوراکی، بر روند تولید و توزیع محصولات خوراکی نظارت کامل داشته و گروه‌های مربوطه، تدابیر  لازم را در این زمینه به عمل می‌آورند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۳۰۷۶۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان