//
کدخبر: ۲۵۴۷۸۵ //

سال ۹۹ سال جهش در تمامی امور است

جلسه شورای معاونین اداره کل منابع طبیعی و آبخیز داری استان کرمانشاه برگزار شد

سال 99 سال جهش در تمامی امور است
به گزارش فرتاک نیوز،

شورای معاونین اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمانشاه اولین جلسه خود را در سال 99 تشکیل داد در ابتدای این جلسه  مهندس معینیان رئیس حوزه مدیریت ضمن تبریک ایام شعبانیه گزارشی از وضعیت پیشرفت طرح ها در سال 98 را به سمع حاضران رساند و از تلاش مستمر همکاران تقدیر نمود ،وی از جمله اهداف اولین جلسه را بررسی طرح های سال 98 و چگونگی برنامه های سال 99 ذکر کرد.

در ادامه مهندس کولانی ضمن تقدیر از همکاران و تلاش بی وقفه آنها در سال 98 و روزهای آغازین سال 99 و در صحنه بودن پیرامون طرح فاصله گذاری اجتماعی ،مقابله با بیماری کرونا و همکاری با ستاد استان گفت: ما در سال جاری باید تلاش کنیم تا از ارزشها و امتیازاتی که در سال 98 به دست آورده ایم صیانت کنیم و به فرموده مقام معظم رهبری در کارهای جدید جهش داشته باشیم.

وی بر مواردی از قبیل حفظ نظم و قانونمند بودن نیروها در تمامی جوانب تاکید نمود و گفت: در سال جاری در اولین قدم طرح های اجرا شده را تحت نظارت و بررسی قرار دهید و نیازهای سال 99 در زمینه های مختلف اعم از حفاظتی ، اجرای آتش برو تیغه زنی ،آبیاری جنگلکاری، آبخیزداری را تدوین و عملیاتی نمائید و با مدیران ستادی خود در سازمان جنگلها و روئسای ادارات خود در شهرستانها ارتباط مستمر داشته باشید.

مهندس کولانی اولویت اجرای طرح کاداستر اراضی و عملیاتی شدن قراردادها را مهم دانست و بیان داشت: همه تلاش خود را خواهیم کرد که از این عرصه ها حفاظت کنیم و همه ما به طریقی نیروی حفاظتی هستیم و بایستی با یگان حفاظت همکاری همه جانبه داشته باشیم.

کولانی در ادامه بر توجه خاص به مردم که با منابع طبیعی به عنوان ارباب رجوع ارتباط دارند  تاکید کرد و اظهار داشت: ضمن رعایت کامل قانون با خونسردی پاسخ  ارباب رجوع داده شود تا به نتیجه مطلوب برسند.

در ادامه این جلسه مهندس دارابی معاونت برنامه ریزی، مهندس زنگنه معاونت فنی، دکتر چامه معاونت آبخیزداری ، مهندس رستمی معاونت امور اراضی و تنی چند از روسای ادارات ستادی نیز درخواست ها و برنامه های آتی خود را به سمع حاضرین رساندند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۵۴۷۸۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان