//
کدخبر: ۲۵۴۷۷۱ //
معاون فرهنگی شهرداری کرمانشاه در تشریح فعالیت این سازمان در ایام کرونا عنوان کرد:

برگزاری سیار مراسم جشن میلاد امام عصر (عج) در ۱۷ مسیر شهر کرمانشاه/برگزاری کلاس های مجازی در فرهنگسراها

معاونت فرهنگی،اجتماعی ورزشی شهرداری کرمانشاه از برگزاری مراسم سیار جشن میلاد امام عصر (عج) در 17 مسیر به صورت همزمان در سطح شهر کرمانشاه خبر داد.

برگزاری سیار مراسم جشن میلاد امام عصر (عج) در 17 مسیر شهر کرمانشاه/برگزاری کلاس های مجازی در فرهنگسراها
به گزارش فرتاک نیوز،

 نشست خبری معاونت فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری کرمانشاه با اصحاب رسانه امروز (۱۹ فروردین ۹۹) به صورت مجازی برگزار شد، مهدی عبدالمالکی معاون فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری کرمانشاه با تبریک اعیاد

پیش رو اظهار داشت : از ابتدای ورود کرونا این مهمان ناخوانده برنامه ریزی های سازمان فرهنگی شهرداری تحت الشعاع قرار گرفت و با رویکرد جدید برنامه‌هایی تدوین شد و با همکاری مرکز بهداشت شهرستان کرمانشاه کارهای آموزش و پیشگیری مقابله با کرونا در فرهنگسراهای چهارگانه شهرداری و اداره سلامت اجتماعی و حوزه‌های مختلف شهرداری با حضور افراد مجرب انجام شد.

وی افزود: در حوزه اطلاع رسانی هم، معاونت فرهنگی،اجتماعی،ورزشی شهرداری کرمانشاه در فضای مجازی و در کانال و پیج گهواره تمدن با تهیه و ارسال مطالبی از قبیل معرفی بیماری و راه های پیشگیری ودادن آموزش های لازم و امید به شهروندان و همچنین هشدارها و مراقبت ها و  تهیه اخبار تولیدی از فعالیت ها، به همت اداره ارتباطات سازمان توانست از اول اسفند تا امروز 19 فروردین تعداد 351 پست که در این بازه زمانی ارسال کند که آماری تحسین برانگیز است.

عبدالمالکی فعالیت دیگر معاونت فرهنگی شهرداری کرمانشاه در فضای عمومی شهر را چاپ و نصب بنر های حاوی هشدار و آموزش ها و نیز تشکر از کادر درمان عنوان کرد و گفت: با همکاری مرکز بهداشت و به همت اداره سلامت اجتماعی سازمان فرهنگی شهرداری گندزدایی شهر و ساختمان های اداری شهرداری و فرهنگسراها و مراکز پرتردد هم با نگاه تخصصی بهداشت محیط  انجام شد.

 معاونت فرهنگی ،اجتماعی، ورزشی شهرداری کرمانشاه در ادامه از برگزاری کارگاه های آموزشی برای پرسنل شهرداری تمام مناطق و سازمان ها خبر داد و گفت: ماسک و مواد ضدعفونی کننده هم در دو مرحله تهیه و در بین تمام پرسنل شهرداری توزیع گردید.

  وی همچنین از تعطیلی باشگاه های ورزشی تحت مدیریت اداره ورزش خبر داد و تصریح کرد: با ایجاد پویش# با-ورزش-در-خانه-سالم-بمانیم توانستیم تفریحات سالمی را در این بازه زمانی ایجاد کنیم.

عبدالمالکی همچنین متوقف کردن کلیه برنامه ها و رویدادهای سازمان نظیر "زنگ شهروندی" و "جشنواره کرمانشاه پایتخت نوروز" را از دیگر فعالیت های سازمان فرهنگی شهرداری در جلوگیری از شیوع ویروس کرونا عنوان کرد و بیان داشت: کلیه کلاس های آموزشی فرهنگسراها هم تعطیل شد و برگزاری کلاس ها بصورت مجازی انجام گرفت.

این مقام مسئول همچنین از ایجاد اتوبوس سلامت و ایجاد پویش های شهروندی در فضای مجازی همچون#کرمانشاه-کتاب-میخواند #کرمانشاه-آواز-میخواند #کرمانشاه-قصه-میگوید که مورد استقبال همشهریان هم قرار گرفت و در پیج گهواره تمدن بارگذاری و قابل مشاهده است خبرداد.

عبدالمالکی همکاری و برگزاری پویش استندآپ کمدی در فضای مجازی ، تهیه مواد لازم برای گندزدایی محلات در اجرای پویش هیئات مذهبی، نظارت بر فرآیند گندزدایی ،ایجاد مرکز مشاوره تلفنی برای کاهش آسیب های روانی ناشی از کرونا با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی تحت عنوان طرح چتر آرامش، کمک به راه اندازی خط تولید ماسک ، ایجاد چالش سیزده بدر آپارتمانی،   برگزاری مسابقه ی کاریکاتور با عنوان #هوای –شهر-با-من، و همکاری با انجمن موسیقی دانشگاه علوم پزشکی و اداره کل ارشاد اسلامی در ایجاد پویش #خانه-تصنیف-ترانه را هم از جمله فعالیت های این سازمان برشمرد و گفت: در روز نیمه شعبان هم کاروان "شادی مهر مهدوی" را برپا خواهیم کرد و مراسم جشن میلاد امام عصر (عج) در 17 مسیر بصورت سیار همزمان در سطح شهر کرمانشاه انجام خواهد شد.

خبرنگار: طیبه دولت آبادی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۵۴۷۷۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان