//
کدخبر: ۲۵۳۸۵۵ //

حادثه رانندگی در کرمانشاه یک کشته و ۳ زخمی به جا گذاشت

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان از وقوع یک حادثه رانندگی درون شهری در کرمانشاه خبر داد و گفت: در این سانحه یک نفر جان خود را از دست داد و 3 نفر نیز زخمی شدند.

حادثه رانندگی در کرمانشاه یک کشته و 3 زخمی به جا گذاشت
به گزارش فرتاک نیوز،

سرهنگ "فضل الله شیری" در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این حادثه حوالی ساعت 23 شب گذشته (چهارشنبه - 13 فروردین) و در تقاطع خیابان مدرس و میدان انقلاب (شهرداری سابق) رخ داد.

وی افزود: در این حادثه 2 دستگاه خودروی هیوندا و پراید با یکدیگر برخورد کردند که متاسفانه راننده 24 ساله خودروی پراید به علت شدت جراحت وارده جان خود را از دست داد.

سرهنگ شیری تصریح کرد: همچنین در این حادثه راننده 25 ساله خودروی هیوندا و 2 سرنشین خودروی پراید نیز مصدوم و به مراکز درمانی منتقل شدند.

رئیس پلیس راهور استان یادآوری کرد: علت وقوع این سانحه مرگبار توسط کارشناسان پلیس راهنمایی و رانندگی در حال بررسی است.

وی در پایان و با اشاره به خلوت بودن خیابان های شهر کرمانشاه در روزهای اخیر، گفت: متاسفانه این موضوع بهانه ای برای افزایش سرعت برخی خودروهای دیگر و ویراژ دادن آنها در معابر شهری خصوصا در ساعات پایانی شب شده است.

سرهنگ شیری در پایان گفت: نتیجه بی توجهی به قوانین و مقررات و عدم رعایت سرعت مطمئنه با خیال خلوت بودن خیابان ها، گاهی اوقات منجر به وقوع حوادث مرگباری از این قبیل می شویم که جوانی جان خود را از دست داده و افراد دیگری مجروح می شوند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۵۳۸۵۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان