//
کدخبر: ۲۴۵۱۴۱ //

محدودیت های ترافیکی روزانتخابات در کرمانشاه اعمال می شود

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان از اعمال محدودیت ترافیکی در برخی نقاط شهر کرمانشاه همزمان با برگزاری انتخابات در روز جمعه دوم اسفند خبر داد.

محدودیت های ترافیکی روزانتخابات در کرمانشاه اعمال می شود
به گزارش فرتاک نیوز،

سرهنگ "فضل الله شیری" در جمع خبرنگاران اظهار داشت: محدودیت تردد و توقف در حد فاصل میدان فرمانداری تا تقاطع دادگستری (مسیر رفت و برگشت)، بلوار شهید بهشتی، بلوار باریکه و باغ نی به سمت فرمانداری کرمانشاه اعمال می شود.

وی با بیان اینکه ساعت شروع محدودیت تردد و توقف ۱۸ عصر روز جمعه 2 اسفند خواهد بود، افزود: پایان اجرای طرح نیز متعاقبا اعلام خواهد شد.

سرهنگ شیری تصریح کرد: این محدودیت ترافیکی، کلیه معابر فرعی منتهی به بلوار  فرمانداری از تقاطع دادگستری تا میدان فرمانداری را نیز در بر می گیرد.

رئیس پلیس راهور استان خاطرنشان کرد: این محدودیت با توجه به ترددهای صورت گرفته جهت انتقال صندوق های اخذ رای به فرمانداری کرمانشاه اعمال و از شهروندان نیز تقاضا می شود با ماموران همکای لازم را داشته باشند.

وی همچنین یادآوری کرد: محدودیت هایی نیز به صورت مقطعی مقابل فرمانداری ها و بخشداری های نقاط مختلف استان در ساعات یاد شده اعمال می شود.

سرهنگ شیری همچنین بیان داشت: از ساعت 11 ظهر فردا (جمعه) نیز در طول خیابان مدرس از میدان آزادی تا سه راه نواب محدودیت ترافیکی به خاطر برپایی مراسم عبادی سیاسی نماز جمعه اعمال می شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۴۵۱۴۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان