//
کدخبر: ۲۵۲۹۴۶ //
رئیس پلیس راهور ایلام خبرداد:

بسته شدن کلیه ورودی های ایلام برروی خودروهایی غیر بومی

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان از بسته شدن کلیه ورودی های شهر ایلام بر روی خودروهای غیر بومی و غیرساکن و اعلام محدودیت های شدیدو سختگیرانه خبر داد

بسته شدن کلیه ورودی های ایلام برروی خودروهایی  غیر بومی

سرهنگ "ابوالفضل کهزادی" درگفت وگو با خبرنگار فرتاک نیوز  اظهار داشت: این طرح در راستای تصمیم کمیته اجتماعی انتظامی ستاد مبارزه با بیماری کرونا استان و بمنظور جلوگیری از شیوع و گسترش هرچه بیشتر این ویروس مرگبار با همکاری عوامل انتظامی و سایر دستگاه های مسئول اجرا می شود.

وی در تشریح جزئیات اجرای این طرح افزود: در این طرح که به صورت ۲۴ ساعته تا پانزدهم فروردین ماه در کلیه ورودی های ایلام اعمال می شود، رانندگان خودروهای غیر بومی و غیرساکن شهر ایلام شناسایی و به شهر های محل سکونت خود بازگردانده و یا از کنار گذر های شهر عبور داده می شوند.

سرهنگ کهزادی در ادامه از ساکنان شهر ایلام که قصد مراجعت به محل سکونت خود را دارند خواست: جهت احراز هویت برای ورود به شهر حتما مدارک هویتی خود دال بر سکونت در شهر ایلام را همراه داشته باشند.

وی خاطر نشان کرد: این محدودیتها که در ورودی سایر شهر های استان نیز اعمال می شود شامل خودروهای امدادی ،درمانی ،پلیس،حاملین مواد سوختی و مایحتاج مردم نمی شود.

رئیس پلیس راهور استان در پایان تاکید کرد: متخلفین از این مقررات ضمن توقیف وسیله نقلیه به مدت یک ماه، مبلغ ۵۰۰ هزار تومان نیز جریمه نقدی می شوند.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۵۲۹۴۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان