//
کدخبر: ۲۵۳۷۹۳ //

دستگیری سارقان محلات پایتخت

در ایام نوروز کلانتری محله های تهران در گشت زنی های روزانه خود 2 سارق خودرو،موبایل قاپ و سه سارق نوجوان را دستگیر کردند .

دستگیری سارقان محلات پایتخت
به گزارش فرتاک نیوز،

سرهنگ هادی زمانیان، گفت: در پی گشت زنی پیاده ماموران کلانتری، به ۲ پرسه زن ما بین خودروهای پارک شده، مشکوک شدند. متهمان حین تعقیب و گریز گونی که در دست داشتند را به زیر یکی از خودروهای پارک شده در خیابان پرتاب کردند.

وی با بیان دستگیری متهمان پس از تعقیب و گریز، افزود: ماموران به همراه سارقان به سراغ گونی مورد نظر بازگشته و آن را برداشتند.

به گفته رئیس کلانتری هفت چنار، ۶ عدد ضبط، ۱۳ دستگاه تلفن همراه، عینک آفتابی، هندزفری، پاورپوینت محتویات داخل گونی بود.

وی افزود: متهمان به ۲۵ فقره سرقت اعتراف کردند و مدعی شدند جهت فروش اقلام در حال رفتن به نزد مالخر بودند که توسط پلیس دستگیر شدند.

دستگیری موبایل قاپان خیابان وزراء

همچنین سرکلانتر سوم پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری ۳ موبایل در خیابان وزرا خبر داد.

علی آقا کارخانه، گفت: در پی شکایت شهروندان مبنی بر کیف قاپی در محدوده کلانتری ۱۰۵ پلیس پایتخت، پرونده‌ای جهت بررسی موضوع تشکیل شد.

وی افزود: با بررسی موضوع مشخص شد که دو موتورسوار در ساعت ۱۷ تا ۲۰ به صورت روزانه با پرسه زنی در خیابان بهشتی و وزراء اقدام به کیف قاپی و موبایل قاپی می‌کنند.

سرهنگ کارخانه با بیان کمین ماموران پلیس در محدوده وقوع جرم، تصریح کرد: پس از گشت زنی و کمین ماموران، متهمان طبق عادت در حال پرسه زنی بودند که توسط ماموران شناسایی و در عملیات غافلگیرانه و ضربتی متهمان توسط پلیس دستگیر شدند.

سرکلانتر سوم پلیس پایتخت، با بیان انتقال سارقان ۱۳،۱۶ و ۱۷ ساله به کلانتری، گفت: سارق ۱۳ سال تبعه کشور افغانستان است و با استفاده از موتورسیکلت پدرش به همراه دو متهم دیگر اقدام به سرقت از شهروندان می‌کرد.

وی افزود: ۱۴ نفر از مالباختگان با مراجعه به کلانتری متهمان را شناسایی کردند.

به گفته سرهنگ کارخانه متهمان با حمله به شهروندان و ترساندن آن‌ها توسط سلاح سرد اقدام به کیف قاپی و سرقت مدارک و تلفن همراهشان می‌کردند.

دستگیری سه سارق نوجوان

در خبر دیگری جانشین رئیس کلانتری ۱۴۹ امامزاده حسن (ع) از دستگیری ۳ کیف قاپ نوجوان تبعه افغانستان خبر داد.

سرهنگ "مرتضی زیوری"، گفت: ماموران کلانتری مورخه ۱۱ فروردین امسال حین گشت زنی با یک درگیری مواجهه می‌شوند .۳ جوان و نوجوان ۱۶ تا ۱۸ سال تبعه افغان با یک دستگاه موتور سیکلت هوندا، اقدام به زورگیری از مردم می‌کردند که پس از رویت ماموران پا به فرار گذاشتند.

سرهنگ زیوری بیان اینکه در در عملیات پلیسی، دو نفر از متهمان دستگیر شدند، تصریح کرد: متهم سوم پرونده در یکی از پارک‌های محدوده کلانتری ۱۴۹ دستگیر شد که متهمان به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضایی ارجاع شدند.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۵۳۷۹۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان