//
کدخبر: ۲۵۳۷۸۷ //

دروغ سیزده ای که دردسرساز شد/ بازداشت مدیرمسئول نقدحال

فرتاک نیوز، غلامرضا نوری علا مدیرمسئول روزنامه نقدحال بدلیل انتشار بیماری استاندار کرمانشاه به کرونا در کانال تلگرامی منتسب به این شنریه، بازداشت شد.

 دروغ سیزده ای که دردسرساز شد/ بازداشت مدیرمسئول نقدحال

 نادر دارستانی؛ خبری به دست رسید مبنی بر بازداشت آقای غلامرضا نوری علا مدیرمسئول روزنامه نقدحال بدلیل انتشار خبر بیماری مهندس هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه به ویروس کرونا، خبری که در روز سیزدهم فروردین و مبنای آن برای دروغ سیزده بدر و یک شوخی بوده است.

اگرچه مشابه این  گونه اخبار برای برخی از مدیران ارشد کشور پیش آمده و بعد از انتشار خبر ابتلای آنها به بیماری کرونا تکذیب  و هیچ گونه واکنش منفی هم به وجود نیامد،اما در کرمانشاه گویا واکنش مدیران متفاوت بوده است.

 سوال این است که چرا باید خبر ابتلای استاندار کرمانشاه موجب بازداشت منبع انتشار دهنده شود؟! اول این که دروغ سیزده بوده است، در ثانی اگر واقعا خبری منتشر گردیده نهایت با یک تکذیب موضوع حل و فصل می شد، اما متاسفانه خبر بازداشت، نه تنها یک موضوع ساده را حل نکرد بلکه مطمئن باشید ابعاد آن را بسیار گسترده تر خواهد کرد.

امید است آقای استاندار و دادستان محترم نسبت به این موضوع اقدام تا خدای ناکرده دشمن شاد کن نشویم چرا که بیش از هر زمان دیگری نیاز به آرامش داریم.  

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۵۳۷۸۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان