//
کدخبر: ۲۵۳۴۷۰ //
شهردار تبریز:

اجازه افزایش قیمت گوشت به فرصت طلبان نمی‌دهیم/ توزیع گوشت رایگان بین نیازمندان

شهردار تبریز گفت: با افزایش تولید گوشت و افزایش فعالیت کشتارگاه شهرداری در روزهای کرونایی، اجازه سوء استفاده به فرصت طلبان نمی‌دهیم.

اجازه افزایش قیمت گوشت به فرصت طلبان نمی‌دهیم/ توزیع گوشت رایگان بین نیازمندان

به گزارش فرتاک نیوز از تبریز به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، ایرج شهین باهر با اشاره به نیازمندی بیشتر مردم در قرنطینه خانگی به مایحتاج اولیه زندگی اظهارداشت: در این روزها کشتارگاه صنعتی شهرداری تبریز ساعات کاری خود را افزایش داده و با تمام کارکنان این روزها فعال است تا خللی در تأمین گوشت مردم به وجود نیاید.

وی با اشاره به این‌که گوشت یکی از مهم ترین ارزاق مورد نیاز شهروندان است، افزود: مشکلی در تأمین گوشت وجود ندارد و تا پایان بیماری کرونا، گوشت مورد نیاز مردم تأمین و با همین قیمت و به وفور بین شهروندان توزیع می‌شود.

شهردار تبریز با اشاره به تلاش عده‌ای سودجو برای افزایش قیمت گوشت گفت: ما با افزایش تولید گوشت و افزایش فعالیت کشتارگاه شهرداری اجازه سوء استفاده به فرصت طلبان نمی‌دهیم.

شهین باهر ادامه داد:در شرایطی که کشور درگیر ویروس کرونا است، باید همگی در راستای تأمین ارزاق عمومی مردم و نظارت بر نحوه تأمین و توزیع گوشت تلاش کنیم.

شهردار تبریز از راه اندازی کمپین«رحمت» توسط شهرداری تبریز خبر داد و گفت: این کمپین باهدف توزیع گوشت بین نیازمندان توسط شهرداری تبریز آغاز شد.

وی یادآور شد: یکی از مهم‌ترین تفاوت‌های مواجه با ویروس کرونا بین ما و کشورهای غربی توجه به معنویت است و در فرهنگ ما ذبح قربانی برای دفع بلا و گسترش خیر و رحمت انجام می‌شود.

شهردار تبریز افزود: شهرداری و شورای شهر تبریز در اولین گام اجرای این کمپین 10 گوساله به نیت سلامتی شهروندان مبتلا به بیماری کرونا و نیز عضو شورای شهر تبریز که درگیر این بیماری است و همچنین تعدادی از کارکنان شهرداری تبریز که به این ویروس مبتلا هستند، امروز ذبح شد و گوشت این گوساله‌ها بین نیازمندان توزیع می‌شود.

وی گفت: در این کمپین، سازمان کشتارگاه‌های صنعتی شهرداری تبریز آمادگی دارد که تمام نذورات مردم خیر و نیکوکار شهر تبریز را در قالب دام سبک و سنگین به صورت رایگان ذبح و گوشت آن را به صورت بهداشتی بسته بندی کند.

شهین باهر اظهار کرد:در این کمپین، گوشت‌های بسته بندی شده بین تمام افرادی که به خاطر شیوع ویروس کرونا از کار بیکار شده‌اند و یا با مشکل مالی مواجه هستند توزیع می‌شود.

شهردار تبریز  از تمام خیران شهر تبریز برای شرکت در این کمپین دعوت کرد و گفت: باید دست به دست هم دهیم تا بتوانیم کرونا را شکست دهیم.

وی همچنین اظهار داشت: شعار امسال شهرداری تبریز، «توسعه فضای سبز پایدار» است که در این راستا برنامه‌ریزی ما کاشت یک میلیون نهال تا پایان سال 99 است.

وی اولویت شورای شهر و شهرداری تبریز را در سال 99 بحث‌های زیست محیطی عنوان کرد و گفت: سلامت شهروندان و بحث کاهش آلایندگی‌های شهری و زیست محیطی، اولویت ما در شهرداری تبریز است که مورد تأکید شورای شهر نیز قرار گرفته است.

شهردار تبریز احیای مجدد باغ‌ شهر تبریز را جزو برنامه‌های شهرداری تبریز در سال 99 معرفی کرده و افزود: با تملک باغ‌های قدیمی و افزایش سرانه درخت در سطح شهر، دوباره باغ‌شهر تبریز را احیا می‌کنیم و همانطور که گفتیم، تملک این باغات منجر به احداث 40 پارک محله‌ای جدید در سطح شهر می‌شود.

شهین باهر یادآور شد: ما 23 پارک در سطح شهر تبریز افتتاح کردیم که هفت پارک نیز آماده افتتاح بود، ولی به دلیل شیوع بیماری کرونا، نتوانستیم به بهره‌برداری برسانیم اما در سال جدید به همراه دیگر پروژه‌ها افتتاح می‌کنیم.

وی خاطرنشان کرد: امسال در کنار پروژه‌های فضای سبز شهری، به عملیات پارک بزرگ تبریز که آرزوی دیرین شهروندان است، توجه ویژه‌ای خواهیم داشت.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۵۳۴۷۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان